Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag antar att MB tränat poliserna i kampsport. Fan, det här kan bli hur stort som helst.
Antyder du att det är polisen som planterat bevisen hos KJ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Så vitt jag kommer ihåg har "locket om GM och AN legat på". Knäpp tyst. Det är synnerligen märkligt.
GM och AN, är GM i detta fall MB?
Vilket lock är det som har lagts på, det har jag missat?
Om man utreder en person noggrant, vilket man får anse att de gjort med MB så långt som det har varit nödvändigt, så finns det inte längre skäl att MB ska florera i en utredning där inget visar att han är inblandad.
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen2013
Nu börjar det bli intressant. Som jag trodde mycket tidigt. Att paret an och mb känner poliser. Kan vi samla ihop allt som berör detta, för då ser vi sambandet om varför de graverande bevisen om motiv inte blivit riktigt utrett. Har man ens gjort en husrannsakan hemma hos paret? Har någon tillgång till slasken?
Nej, det är inte det minsta upphetsande, motiv är inget bevis och betyder ingenting så länge det inte kan sättas i samband med annan teknisk bevisning.
Varför bygger ni inte teorier på att MB är GM på fakta istället för på gissningar, är det för att det inte finns fakta. Det är konspiratoriskt att bygga teorier på gissningar utan underlag.