2013-05-15, 21:06
Medlem
"Dagen efter (lördagen) kontaktar familjen polisen"... What? Det dröjde väl till tisdagen?
Citera
2013-05-15, 21:06
Medlem
MrFolds avatar
Inga fynd har gjorts vid dagens sökningar enligt Efterlyst. Ingen ny information av betydelse i fallet. Ingen misstänkt. På frågan om "pluggkompisen" svarade talespersonen att han inte var intressant i utredningen, vilket ju iofs inte behöver betyda så mycket.
Citera
2013-05-15, 21:07
Medlem
morphiss avatar
Det går inte se tv3 efterlyst live någonstans? Har letat men ej funnit att detta skulle vara möjligt..
Citera
2013-05-15, 21:08
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morphis
Det går inte se tv3 efterlyst live någonstans? Har letat men ej funnit att detta skulle vara möjligt..
Inte på webben.
Citera
2013-05-15, 21:08
Medlem
lepops avatar
Rätt söt tjej, kanske kidnappad och såld som pros i Polen...
Hedersgrej kanske, är hon muslim tro?
Boden är ju inte en stor stad, så där lär hon ju inte vara, då hade man väl hittat henne.
Hmm
Citera
2013-05-15, 21:10
Medlem
Lalajlajs avatar
Tack till er som rapporterar.

Jaha, då står vi kvar på ruta ett känns det som, ingenting nytt annat än att vi nu vet att hon hämtades av honom och därav så får påsen sin förklaring.

Angavs ingen tid när hon hämtades?
Citera
2013-05-15, 21:11
Medlem
Jag tycker att det kom fram två intressant saker i efterlyst:
* Hon blev upphämtad hemma av kompisen

* Familjen anmälde henne försvunnen redan dagen efter? Alltså på söndagen.

Vad säger då detta?
Citera
2013-05-15, 21:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBrightside

Vad säger då detta?
Det förklarar varför hon behövde en kasse på hemvägen. Om hon åkte bil till kompisen behövde hon ingen kasse.
Citera
2013-05-15, 21:12
Medlem
lepops avatar
Eller så kanske vi har fått Sveriges svar på Fritzl, en svensk källarmästare. Man kanske hittar henne om 2 år helt förstörd...
Citera
2013-05-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBrightside

Vad säger då detta?

Precis, det var konstigt att de säger att familjen anmälde redan på söndagen. Undrar om Efterlyst har fått det om bakfoten.

I övrigt inget annat nytt (förutom upphämtandet) egentligen, men de visdae en hel del fina bilder på VB. Och en vän till familjen intervjuades och sa att hon är lit för naiv, tror alla om gott... Kan tänka mig det, hon verkar lite naiv i sitt sätt att skriva på FB.
Citera
2013-05-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Precis, det var konstigt att de säger att familjen anmälde redan på söndagen. Undrar om Efterlyst har fått det om bakfoten.

I övrigt inget annat nytt (förutom upphämtandet) egentligen, men de visdae en hel del fina bilder på VB. Och en vän till familjen intervjuades och sa att hon är lit för naiv, tror alla om gott... Kan tänka mig det, hon verkar lite naiv i sitt sätt att skriva på FB.

All media har ju tidigare sagt att hon anmäldes försvunnen i tisdags, känns konstigt att ingen korrigerat detta tidigare om det egentligen var på söndagen. Ändå känns efterlyst som den mest säkra källan i media. Jag vet inte vad man ska tro.
Citera
2013-05-15, 21:15
Medlem
LaScalas avatar
Vidare fick vi veta av den äldre mannen, vän till familjen att hon var väldigt omtyckt av alla.
Det lilla vi fått veta pekar ju inte direkt på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in