2013-10-18, 13:40
Moderator
Schlesiens avatar
Moderatormeddelande

- Tacka ska man göra i PM. Inte i ämnestråd.

- Fyll inte tråden med chat. Den blir tung att använda.

Tråd låst för rensning.

/ Moderator

EDIT: Tråd upplåst. Vårda tråden nu!

Senast redigerad av Schlesien 2013-10-18 kl. 14:40.
Citera
2013-10-18, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag
Länk till FUP :-D Varsegoda mina kära Flashbackvänner ^^

http://minfil.org/bd1ed7bdb0/FUP-2500-K8041-13_exkl_personalia_.pdf

Är det några obehagliga bilder med i FUP? Vill inte se några sånna, men vill gärna läsa resten
Citera
2013-10-18, 14:45
Medlem
Quarrels avatar
FUP, sid 58
Citat:
Marie-Louise har tidigare kontaktats av ett synskt media [AP] från Gällivare och hennes bilder är att flickan skall finns i Ett slitet gult ruckel till hus, i ett tallhedsområde, där taggtråd, elektiska ledningar finns.
Huset kan eventuellt vara en ladugård.
Där kroppen finns skall det vara mörker, flickan skall vara bragt om livet eller finnas sövd.

Budskapet från [AP] har " surrat" i den hördas huvud och har fastnat i gula slitna hus.
Jaha, då vet vi varifrån MPS fick sitt tips. Ett medium!
Citera
2013-10-18, 14:47
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihohahe
Är det några obehagliga bilder med i FUP? Vill inte se några sånna, men vill gärna läsa resten

Inga obehagliga bilder, bilderna är maskade, de enda obehagliga bilderna är väl isf oredan i MGM`s lägenhet / vän av ordning.
Senast redigerad av FatPPLrHrdrTkidnap 2013-10-18 kl. 14:49.
Citera
2013-10-18, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihohahe

Jag hoppar runt som en dåre mellan sidorna och har bara stött på en bild som visar en tejp på hennes hals än så länge.

Övrigt:
Nu när man läst lite grann av allt som står så förstår man bättre varför AN var så upprörd,fast det har ju varit misstänkt länge hur det låg till..
Citera
2013-10-18, 14:53
Medlem
elsklingstunas avatar
Den där Micha verkar lite creepy, minst sagt. Vilken normalt funtad människa, som finner stympade kroppsdelar tillhörande ett mordoffer, får för sig att peta på dem med en kniv?
Citera
2013-10-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Det kan nog vara sant, men vad hände sen. Tror också att det kan vara lite SM med i det hela. Ben verkar vara viktiga iaf. KJs blåa ben, dna på vristen och ben i ödehuset.

Kan ju vara så att han band fast hennes vrister och handleder, sedan "pluggade" de. Kanske försökte VB komma loss och någon handled blev stukad/bruten eller något i den stilen (rejäla sårskador också på handlederna. Strupgrepp förekom också. Sen lovade KJ att köra henne till sjukhuset i Sunderbyn, VB lugnade sig med detta besked, lade i från sig telefonen. Så blev det inte utan det bar i väg någon annanstans. Bilen stannar och KJ springer efter med kniv eller dyl.

I efterhand insåg han att det var bäst att avlägsna de skadade handlederna och resten av händerna. Benen behöll han och vårdade ömt, eftersom han gillar ben. Speciellt ben som är blå/grå eller bara blå.
Jag också tror att SM var inblandat. Angående tejp runt hals och håret, tror jag att KJ använde dem för att VB inte kunna skrika. Han tejpade några varv runt munnen och huvet. Han försökte klippa bort dem efter mordet men en del hamnades runt halsen och i håret som blev kvara.
Citera
2013-10-18, 15:17
Medlem
Peckinpahs avatar
Tyckte man att KJ verkade vara en udda typ innan så är det inget emot vad han framstår som när man läser igenom en del av de förhör som finns med honom i FUP:en. En MYCKET underlig person, helt klart. Det kan inte vara lätt att vara förhörsledare och försöka få något vettigt ur honom.
Citera
2013-10-18, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Idagidag
Länk till FUP :-D Varsegoda mina kära Flashbackvänner ^^
Jag hoppas länken läggs i första inlägget så det inte blir en massa frågor från andra om på vilken sida den hittas. Vi vet ju alla hur upprepade frågor gläder medlemmarna här på forumet.
Citera
2013-10-18, 15:20
Medlem
Konversationen på FB mellan MB och VB är ju minst sagt förbryllande.
Visst att det gått rykten om att dessa två haft något ihop men i konversationen är det pang på rödbetan gång på gång:

MB: "Hmmm och du ska bli straffad... vad tror du om det?"

VB: "Tänk om jag har son med dej hur gullig som helst"

VB: "Sovgott nu ska jag fortsätta plugga sen onanera
Jag menade sova
"

Dessa uttalanden är visserligen ryckta ur sitt sammanhang men hela konversationen känns märklig.
Trots alla exotiska rykten och teorier så verkar det nästan som att verkligheten överträffar dikten, det är inte bara KJ's uppträdande som varit märkligt.
Vilken soppa...
Citera
2013-10-18, 15:25
Medlem
SM förklarar varför KJ kunde binda henne. Det förklarar också tejpen. Hon trodde att det var en del av leken. Istället för att fortsätta och leka utsatte han henne för tortyr under ca 4 timmar. När jag läste rättsläkarens utlåtandet, blev jag övertygad att VB utsattes för en brutal tortyr.
Citera
2013-10-18, 15:27
Medlem
Buddisch13s avatar
Hade han bara gjort några saker annorlunda som att kasta handskar, Tejprulle, Plastpåse & städat bättre hemma & bilen hade åklagarna inte haft nåt va jag kan se. Killen ville kanske åka fast riktigt klantigt gjort spec som han haft till ons-tor innan polisen började spana på han.

En sak är ju säker att killen ha ju smör fetish Haha smör på golvet i badrummet & i badrumsskåpet glidmedel kanske??? Han kanske körde dubbeldildon med smör ja vem vet

Nä nu ska jag äntligen läsa om MB & VB & AN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in