Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Du skrev att din källa är pålitlig/trovärdig. Är det så fortfarande och på vilket sätt är den personen trovärdig?
Vill minnas det vart ett pådrag i Luleå också i våras ang en kille som viftat med ett pistolliknande föremål i en bil utanför en skola. Det var också ett soft air gun. Kan det var den där KJ också?
Vill minnas det vart ett pådrag i Luleå också i våras ang en kille som viftat med ett pistolliknande föremål i en bil utanför en skola. Det var också ett soft air gun. Kan det var den där KJ också?
Jo den är trovärdig. Svårt hur den är pålitlig utan att outa mig själv. Observtion av en granne är allt jag kan säga om det. Men om han for och fiska eller cykla runt kvarteret vet jag inte.
Att KJ är i luleå och viftar med en soft air gun finner jag osannolikt. Låter mer som en fjortis som har gjort det. Så som jag läser KJ så är han en vanlig snubbe och sticker ut på det sätt som aspergare gör. Oftast har dom ju en hobby de brinner för.
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det har förekommit tidigare att han har Aspergers. Någon länkade till ett tidningsklipp om en person som hade skjutit vilt med soft airgun i centrala Boden. Kan det ha varit han?
Sedan undrar jag om det kan finns någon sorts koppling mellan familjen MB och KJ. Är det någon som vet något om detta? I alla fall borde det inte vara omöjligt med tanke på att VB har haft ganska mycket kontakt med båda. Hon ska bland annat ha varit kompis med MBs dotter och ha varit KJs X.
Sedan undrar jag om det kan finns någon sorts koppling mellan familjen MB och KJ. Är det någon som vet något om detta? I alla fall borde det inte vara omöjligt med tanke på att VB har haft ganska mycket kontakt med båda. Hon ska bland annat ha varit kompis med MBs dotter och ha varit KJs X.
Samma här. Tror inte han skulle göra något sådant. Jag känner inte till någon koppling i alla fall, men ta en titt på facebook. Om dom nu skulle ha någon slags koppling så vet inte jag vad ska dra för slutsats av det? + Boden är ju inte så stort
Citat:
Ursprungligen postat av Astrologeen
Bra bra. Om du nu går dit och kollar runt så kolla efter den gula påsen det har varit snack om. Och andra påsar också.
Har sett bild från UNF läger, och då slog det mig, men sen har man sett videor från fester. F-n, du hittade en grej här, bra jobbat.
, lugn, bara vatten i flaskan.