2013-05-14, 18:42
Medlem
Astrologeens avatar
Vet inte om det var Bodengrabb, men ändå.

Haha ja visste knappt att det fanns sådana typer i Boden, man rör sig väl inte precis i dem kretsarna. (eldmannen)
Citera
2013-05-14, 18:42
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepwalkin
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=521228727888766&set=a.1632021936914 23.33041.100000049298995&type=* (*=1)

Kan man bli så utan steroider??
För visst tränar sonen där också på karate stället?

Ska inte få er att sväva iväg i en teori till men...

Ja kan man nog, Han kunde juh varit "grov" från när han va liten tror han tränat mycket kampsport med såg nåt inlägg "att om 40 gillar så ska jag börja med kampsport igen" på hans fb, Det som talar för steroider hos mig ihop med kroppen är hans attityd känner många som tagit steroider å dom flesta har fått lite samma inställning som denna herre verkar ha.

Ju större dom blir desto odödligare tror dom att dom är
Citera
2013-05-14, 18:43
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenman1
http://www.nsd.se/nyheter/boden/artikel.aspx?ArticleId=7252222

Hm. De där Ha*s *k som talats om i tråden (han med jack i huvudet samma kväll som VB försvann) sades ju ha "spårat ur"... Det skrevs att de nyss separerat. Han är 41 år.

Edit: det hände tydligen i november förra året, så inte aktuellt
Senast redigerad av ME077 2013-05-14 kl. 18:53.
Citera
2013-05-14, 18:45
Medlem
Astrologeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Ja kan man nog, Han kunde juh varit "grov" från när han va liten tror han tränat mycket kampsport med såg nåt inlägg "att om 40 gillar så ska jag börja med kampsport igen" på hans fb, Det som talar för steroider hos mig ihop med kroppen är hans attityd känner många som tagit steroider å dom flesta har fått lite samma inställning som denna herre verkar ha.

Ju större dom blir desto odödligare tror dom att dom är

Ja håller med, fullt möjligt utan eftersom jag själv ungefär uppnått det där på relativt kort tid.
..Men hans attityd mot vapen och våld säger mig att han trycker några ryssfemmor för att bli grövre, snabbare.
Citera
2013-05-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det är ett avstånd som ligger i linje med vad GW brukar häva ur sig i liknande fall om jag inte minns fel.
Vet inte vad GW brukar häva ur sig men vad jag vet hundra procent är att det är lätt att missta sig på avstånden här i norr om man inte bor här. Och därför är det liten chans att en telefon som upphittas i Hertsön har ngt med Boden försvinnandet att göra. Men visst chansen finns teoretiskt sett.
Citera
2013-05-14, 18:47
Medlem
Sleepwalkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infid3l
Den där killen ser man titt som tätt på Bodens gator. Det står typ skrivet i pannan på honom: "Jag äter ryssfemmor, tittar du på mig ska jag slå ihjäl dig"
Inte så sympatisk med andra ord.

På tal om ryssfemmor, fyll gärna på detta inlägg någn eller infid3l?
Citera
2013-05-14, 18:48
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Hm. De där Ha*s *k som talats om i tråden (han med jack i huvudet samma kväll som VB försvann) sades ju ha "spårat ur"... Det skrevs att de nyss separerat. Han är 41 år.

Stämmer bra, då kanske han också kan bli intressant för detta fallet igen då? VB kan ju ha gått förbi hans hus på vägen hem. Men han såg klen ut, honom skulle VB troligen kunnat dra omkull med ett välriktat slag. Dock kan man fråga sig om han verkligen slog sig på ett dörrhandtag eller om VB tollfogade honom detta?
Citera
2013-05-14, 18:49
Medlem
[quote=Buddisch13]
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy

Du menar bodengrabb?? Han har kommit men ganska mycket saker som visat sig stämma, ang hennes kompis

...och för ordningens skull - en del som inte stämde

Senast redigerad av ophiaghushannah 2013-05-14 kl. 19:00.
Citera
2013-05-14, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077

Han som beskrev som en snäll helyllekille...
Citera
2013-05-14, 19:00
Medlem
Man behöver inte vara stadig och kraftig i karate...det gäller bara att veta var man ska slå så är det ett vapen! Mellan sonen tränade karate ( skulle till att ta svart bälte då han tröttnade och la av ) och han menade att det handlar om taktik och smidighet och inte så mkt om styrka.
Citera
2013-05-14, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Men kan hon ha korsat flygplatsområdet? Har någon letat där?

Just det området (gamla AF1 och ING3) känns inte så troligt. Väktarskolan har sina lokaler i några av gamla ING3s lokaler och deras studenter, eller vad man ska kalla dem, "patrullerar" ständigt runt där. På området finns numera ett antal företag med bl a Pingstkyrkans returide, Elon, "godislager" m.m. så det är ett ganska välbesökt område under vardagar så jag finner det osannolikt att hon skulle kunna finnas där. Det är dessutom ingen genväg som några påpekat.
Här finns några flygbilder över området:

http://www.pionjären.se/index.php
Citera
2013-05-14, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Vad kan man tänka för groll som är av sådan dignitet att så smaklösa kommentarer läggs upp av en vuxen kvinna på en sida för försvunna människor?

Jag har barn och aldrig har jag tyckt så illa om någon att jag uttalat så i offentliga medier. Jag är ju vuxen. Än.

Läste någonstans att hon ville jobba och att någon annan tagit hennes arbetspass. Jobbade hon inte ihop med dottern? kanske hämnades med något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in