Citat:
Ursprungligen postat av
Akrobaten0808
Har ni missat mitt inlägg om tipset från en snubbe jag känner som ringde MPS o tipsade om området hon hittats på ? Gå tillbaka o kolla
Här har vi givetvis tipset som gjorde att MPS hittade benen, det var en snubbe som akrobaten0808 känner som visste att benen låg i huset. ...0808 känner till vilka avlopp MB har i restaurangen och varför han har det, vet också vilka vägar alla lastbilar måste kör genom Boden, har också pratat med en av de personer som fick sms av VB dagen hon försvann, kände VB mycket väl och kunde berätta om henne i detalj, har också kontakter med karateklubbens innersta krets, har syskon och vänner som bor överallt där det har hänt något av intresse och som gav information i realtid, fick också reda på att KJ var såååå jäääävla rööökt, samt mycket mycket mer. Därför tror jag att akrobaten0808 vän är den som gjorde att MPS hittade benen i det gula huset, vännen visste att de låg där. Nå akrobaten, du som har varit med om en obduktion, berätta gärna hur lång tid en styckning bör ta, du vet allt annat, så det här böra vara en baggis, vi behöver en tidsuppgift för vidare spekulation.