2013-06-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Vilken fest pratar vi om ?

Jag vill veta mer om festen den 4 maj på kavalleriv*gen !
Nu var det sommarstugan det gällde. Låt oss veta mer om båda festerna :-)
Citera
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagopusLagopus
Återkommer!

Vågar du inte? Du vet väl om värdens storebror KJ var där?
Citera
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagopusLagopus
Återkommer!

Varför ska du behöva återkomma på att svara på om KJ/DJ var där? Kräver bara ett ja/nej svar. Förstår du kanske vill försäkra dig om andra saker du tänker yttra men tycker du borde kunna svara på om KJ var där.

Jag tycker det har kommit in väldigt många "nya" personer i tråden med ny information hela tiden, jag ställer mig skeptisk till alla sådana inlägg. Jag hoppas inte du försöker trolla nu.
Citera
2013-06-16, 23:51
Medlem
5-6 soldater från regementet I 19 gjorde det otäcka fyndet, några hundra meter från ödehuset.
Mitt i skogen låg en torso (människokropp) och ett huvud, kvarlevorna efter en död människa.

- Kroppsdelarna låg i en hög vid en sten. De var illa tilltygade, troligtvis av värmen, säger NSD:s källa.

"Slarvigt ditlagda"

Han berättar att kroppsdelarna inte var förpackade i plastpåsar eller dylikt.

- De verkade vara slarvigt ditlagda, som att det var en stressad människa som hade tryckt dit dem och försökt gömma dem.

NSD:s källa säger att det inte gick att se vilket kön kroppsdelarna tillhörde eller om det förekom hår på huvudet.

Det var också svårt att urskilja om torson och huvudet var separerade från varandra och oklart om det fanns några fler kroppsdelar på fyndplatsen.

- Kroppsdelarna var skadade men det verkade inte som att någon hade försökt bränna upp dem.

Här är mer om fynden
Citera
2013-06-16, 23:51
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Vilken fest pratar vi om ?

Jag vill veta mer om festen den 4 maj på kavalleriv*gen !

Jag trodde det var sommarstugan. Vilken är det?
Citera
2013-06-16, 23:52
Medlem
Ur Norrbottenskuriren:

Schönbeck berättar att fler blodspår från den mördade Vachareeya Bangsuan nu kan kopplas till den misstänkte 22-åringen.

– Jag går inte in på var dessa fynd har gjorts. Men vi tycker att det stärker misstankarna mot honom, säger åklagaren.

Hon förklarar sedan att det inte kan uteslutas att andra gärningsmän är inblandade. Därför blir det även den här gången sparsamt med detaljer om utredningen för media.
Citera
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrAcKmAn
Okej, tack.

Ett inlägg i den fb-gruppen nämner en D*niel E*iksson med en Cadillac Fleetwood, som ska ha varit med vid den träffen. Därav min fråga.

tränar han på Boden Bushidocenter?
Citera
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det bär mig emot att delta i dessa random-spekulationer men fakta är fakta: PM hade tidigare VB som vän.

Interessant information, tak

Så PM, som varit FB vänn med VB, bor dörr om dörr med KJ.
PM är desutom FB vänn med HE som skadade sit huvud samma dygn som VB försvann.
Och HE ägde bilen, intill April i år, som stog vid röda huset i går.

P*ntus M*llymäki *=o *=y aka PM har tydligen tidligare bott granne med VB

http://www.svenskagator.se/Boden/Ugglegatan/

P*ntus M*llymäki *=o *=y
U*glegatan * C 96173 Boden *=g *=2
Citera
2013-06-16, 23:54
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Men tänderna hörde jag tidigt om och har förmedlat i denna tråd. Så om inte källorna talar osanning så stämmer detta. Ok nej det är inget skvaller på stan,så mkt kan jag säga. Inte heller ngn fågel.

När i tid kom uppgifterna angående de inslagna tänderna? Jag har för mig att de uppgifterna dök upp i tråden nästan på dagen då media rapporterade om dubbelmorden i Spanien, där en idrottskvinna (kommer inte ihåg hennes sportgren nu) och hennes tränare (var det väl?) hittades styckade och gruvligt lemlästade. I nyhetsrapporteringen om morden stod att läsa att gm hade använt motorsåg och att offrets tänder hade dragits ut eller slagits in.
Det är ju inte helt otänkbart att de "spanska" tändernas tillstånd på nåt sätt snodde sig in i denna tråd och plötsligt blev till sanning även i fallet VB
Citera
2013-06-16, 23:54
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrAcKmAn
Okej, tack.

Ett inlägg i den fb-gruppen nämner en D*niel E*iksson med en Cadillac Fleetwood, som ska ha varit med vid den träffen. Därav min fråga.
Den är ju ganska skabbig så kanske inte blev fotad.
Det ser ut som en riktig fyllebil, säkert en yngre förmåga som äger den. Kolla bara vilka opassande fälgar!
Citera
2013-06-16, 23:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Ytterligare till biltråden..

Det är en Cadillac Fleetwood Limousine, troligen en 1982-års modell.

http://maps.google.com/maps?q=Flottiljv%C3%A4gen,+Boden,+Sverige&hl=sv&ie =UTF8&ll=65.797028,21.687548&spn=0.002138,0.008669 &sll=56.075509,14.501996&sspn=0.00291,0.008669&oq= flottiljv%C3%A4gen+bode&t=h&hnear=Flottiljv%C3%A4g en,+961+43+Boden,+Sverige&z=17&layer=c&cbll=65.797 054,21.687655&panoid=GWF3dr9cGQQfI09meaPLHg&cbp=12 ,266.43,,1,6.74

http://www.imcdb.org/vehicle_100054-Cadillac-Fleetwood-Limousine-1982.html

Javisst strålande Lilltoe :-)
Citera
2013-06-16, 23:57
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Den är ju ganska skabbig så kanske inte blev fotad.
Det ser ut som en riktig fyllebil, säkert en yngre förmåga som äger den. Kolla bara vilka opassande fälgar!

Nu lutar det åt bilutställning också..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in