Citat:
Ursprungligen postat av
hemlunda2000
Någon slags reaktion. Vi får inte glömma att dagen innan lämnades in en ansökan i Hovrätten att KJ skulle bli frigiven, som senare avslogs. Har du en advokat som talar för din frigivning och sedan får du veta att det finns fler bevis mot dig och att du är fortsatt häktad borde ngn reaktion komma. Men han visade i ha tecken på det. Han är antagligen starkt medicinerad eller om han har AS som det sägs i denna tråd så är han i sin autistiska bubbla, alt vill inte ta in vad som händer.
Eftersom han har hävdat sin oskuld så starkt och fått veta att han är fortsatt häktad så borde ngn reaktion komma. Dvs om han är oskyldig. Stämmer det med AS så bör han ha ett oerhört starkt rättspatos och det som får honom att bli arg när han beskylls för någonting han inte gjort.
Vid skuld så kan han antingen agera ut, vara tyst därför att han är överbevisad eller därför att han anser att de har ingenting på honom. Beroende på personlighet så kan han agera som om han står över rätten.
Finns många olika sorters reaktioner. Då denna förhandling pågick i ca 25 min så gissar jag att allting videofilmades
Jag frågade vad för slags reaktion? Du anser att någon borde kommit, men vad?
Det finns många fler förklaringar att omhäktningar sker bakom stängda dörrar än vad åklagarn
vill få fram. Det vet du, jag och resten av tråden.