Citat:
Ursprungligen postat av
BlueChesh
han är alltid lös när dom går där, han blir kopplad vid möte och på väg dit och hem så vitt jag vet.
men varför har han inte alls reagerat tidigare? känns som att det avr en ny lukt där. som sagt, de går där förbi två gånger dagligen.
och vad jag har hört är lgh och stuga och rubbet inte länge avspärrat
Jadu, det finns massvis med anledningar till det- som jag skrev tidigare om. Fler hundägare borde väl isf också hört av sig- i tidningen kunde man läsa att någon sa att hen går förbi där med sina hundar hela tiden men att de inte reagerat alls.
Polisen kan även med allra största sannolikhet verifiera om kroppsdelarna legat på en annan plats innan de kom dit. Dessutom så brukar det inte gå till så vid styckmord att man flyttar runt kroppsdelarna när man väl har fått ut dem från lägenhet/hus- då det nästan alltid är det primära syftet med att stycka någon. Dessa galningar- likt Ted Bundy existerar inte i Sverige och är ovanliga överlag.
Varför flytta runt på kroppsdelarna om det inte finns några som helst praktiska skäl till det- när man redan har fått dem ut ur bostaden? Det är förövrigt också att utsätta sig själv för onödiga risker att handskas med kroppsdelarna vid flera tillfällen.
Men jag säger inte att dina uppgifter är värdelösa- de är intressanta, men de bevisar inget angående fyndplatsen än det som redan har uppkommit i tråden samt i media.
Vart har du hört att avspärrningarna har hävts? Eller har du sett det själv?