Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Jag skulle vilja säga att siffrorna är betydligt högre än så. Är ju lite av en trend i de mer avlägsna byarna att enstöringar gifter sig med thailändskor. Sen har Boden fler invandrare per capita rent generellt än någon annan stad i svea rike.
ang att "ge AN dåligt rykte" kan jag lova att ordet redan är ute.
Besökte ödehuset tidigare. Polisen har inte ens brytt sig om att försegla dörrarna eller det uppbrutna fönstret så det är fritt fram för vem som helst att hälsa på. Inte en chans att GM fraktade dit kroppsdelarna annat än med bil. Det är en lång och väldigt brant väg upp och knappast värt risken att ta sig dit annat än till fots. Sen tror jag mycket väl att styckningen kan ha utförts på plats i skogen där då sannolikheten att bli störd där sent på natten nog är väldigt liten och nog värt risken iom att styckning hemmavid skulle kunna resultera i en hel del bevismaterial. Skulle chansa på att han släpade liket ur sin bil till platsen där bålen och huvudet hittades och började stycka loss på plats men blev paranoid eller så kom det folk och skrämde iväg honom innan han hann avsluta sitt arbete. Men ja, rena spekulationer från min sida.
ang att "ge AN dåligt rykte" kan jag lova att ordet redan är ute.
Besökte ödehuset tidigare. Polisen har inte ens brytt sig om att försegla dörrarna eller det uppbrutna fönstret så det är fritt fram för vem som helst att hälsa på. Inte en chans att GM fraktade dit kroppsdelarna annat än med bil. Det är en lång och väldigt brant väg upp och knappast värt risken att ta sig dit annat än till fots. Sen tror jag mycket väl att styckningen kan ha utförts på plats i skogen där då sannolikheten att bli störd där sent på natten nog är väldigt liten och nog värt risken iom att styckning hemmavid skulle kunna resultera i en hel del bevismaterial. Skulle chansa på att han släpade liket ur sin bil till platsen där bålen och huvudet hittades och började stycka loss på plats men blev paranoid eller så kom det folk och skrämde iväg honom innan han hann avsluta sitt arbete. Men ja, rena spekulationer från min sida.
Besökte också ödehuset idag, även jag reagerade över att dom inte har bommat igen stället. Hade en sån otroligt obehaglig känsla (trodde inte att jag skulle påverkas så mycket utav att faktiskt se stället IRL) så det hindrade mig från att gå vidare in i skogen för att se efter FP2. Håller med dig om att man inte har burit kroppsdelarna dit utan man måste ha använt sig utav bil. Har GM varit där under nattetid så förstår jag att ingen har sett det, jag skulle då inte kuta omkring där i skogen mitt i natten. Sen kanske han har styckat ute i skogen och det har tagit längre tid än vad han tänkte så det började ljusna? Ja vem vet, hoppas att man får veta snart, hur roligt det än är att se allas spekulationer så vill man veta sanningen nu.