Citat:
Ursprungligen postat av MossTrums
Under många års erfarenhet som joggare är det sällan jag mött en ensam tjej som varit ute och joggat i folktomma områden.
Tyvärr är tjejer så rädda att en skog med elljusspår inte upplevs mycket tryggare, speciellt om det saknas andra joggare ute i spåren.
Med den vinter vi haft i år är många elljusspår norr om Mälaren fortfarande obrukbara, därför att solen inte lyckats smälta all snö som skuggas av träden. T o m hundägarna lyser med sin frånvaro i spåren strax utanför huvudstaden.
Naturligt skulle det vara om hon joggat runt lite i kvarteren där hon bor.
Har hon tidigare lämnat info inför stundande joggingturer, eller var det första gången hon skrev så?
Intressanta frågor. Jag börjar luta lite åt att hon kanske inte alls skulle jogga och plugga. För det första hennes ^^ som antyder att det hon skrev kanske inte var helt sant.
Sedan att hon verkar ha försvunnit 300 meter från joggingspåret uppe vid fortet.
Jag börjar snarare tro att hon hade stämt träff med någon uppe vid fortet. Sedan har den som hon stämde träff med visat sig vara mindre trevlig än hon kanske trodde.
Vet man vem kompisen som hon skulle plugga med var?