Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-05-07, 23:36
  #13
Medlem
EvilGuys avatar
Kör du i övrigt en street-stil och matchar det med ett par ljusare byxor så absolut! Ska du försöka göra någon sorts fashion statement med dessa i kombination med en i övrigt väldressad utstyrsel - glöm det.
Citera
2013-05-07, 23:49
  #14
Medlem
Avenss avatar
Kille: Skulle tänka: "fag" o sen inte bry mig så mkt mer om du var en random grabb på stan.

Skulle det vara första intrycket och jag skulle lära känna dig skulle jag tänkt: "fag" och sen tänkt att du antagligen var en mesig kille, en fjolla.
Citera
2013-05-08, 00:17
  #15
Medlem
gingerladys avatar
Tjej

Jag skulle nog kunna dumpa en kille om han kom hem och hade köpt något liknande, ärligt de var för feminina du kan lika gärna köpa et par högklackade skor medans du håller på
Citera
2013-05-08, 13:56
  #16
Medlem
johanjosefssons avatar
Supra är ett bra märke! Och sånna där higtops är väldigt snygga! Jag hade nog ändå valt en annan färg som bas och kanske haft en rosa linje eller liknande, inte köra HELT i rosa. Dels är det lite svårt att matcha, men framförallt så blir det lite FÖR färgglatt. Ett par lila hade fungerat bättre!
Citera
2013-05-08, 20:20
  #17
Medlem
Skorna ser förjävliga ut, jag skulle tro att du har fått smakråd av en svart rappare som visar upp sitt hus i 'Cribs'...
Citera
2013-05-10, 17:02
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pstroem1894
Hej! Jag är en kille på 18 år och jag har gått och funderat lite på att skaffa ett par rosa skor.

Jag skulle vilja höra från både killar och tjejer vad ni tycker om killar som bär rosa kläder..?

Detta är skorna http://english.mashkulture.net/2012/...kytop-iii-mag/

Vad skulle ni tycka om ni såg en kille i såna skor? Skriv gärna om ni är kille eller tjej så man vet vart åsikten kommer ifrån!

Mvh

Tja, det där var väl en lite för bjärt färg för min smak, men annars finns det inget som hindrar en man att bära rosa. Är man trygg i sig själv kan man ha på sig vad som helst.
Citera
2013-05-10, 21:08
  #19
Avstängd
Farbror Adolfs avatar
Kille.

Fjolligt, bögigt och blatteskor var det första jag kom att tänka på
Citera
2013-05-11, 22:49
  #20
Medlem
Rallojas avatar
Jag köpte ett par rosa ralph Laurén sneakers som jag är otroligt nöjd med det ger ett bra färgschema på din klädsel undvik dock ett par röda/rosa byxor samtidigt som du har skorna på dig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback