[quote=DemiJjurgen]
Citat:
Ursprungligen postat av lyrica32
För att jag är en osäker liten pojke

Sthlm-sjutvåor och Åbro sjutreor är närmast identiska, då kan en sådan liten grej som en söt kassörska (som man tror är bekantas bekant med men kan inte komma på hur)göra att det väger åt det ena hållet. Sen beror det givetvis på hur många man ska ha oxå. Flaskorna är mycket jobbigare o släpa hem.
Finöl hemma nu iaf

Haha

Jag skulle aldrig orka bry mig om vad folk i kassan tyckte, helt ärligt...

Iofs om u känner tjejen, men då kan du väl välja en annan kassa och låtsas som du inte sett personen(?).
[quote=nilltre]
Citat:
Ursprungligen postat av DemiJjurgen
Hallå, som det spelar roll vilken 7+% öl du köper. Ingen tror du köper 12 Åbro 7,3 för den goda smaken 4 gånger i veckan.
Alltså det är ju en kombination. Den smakar helt ok när den är kall och man blir full, dessutom är den billig.
Jag struntar väl i vad folk tycker om vad jag köper på sysemet?

Om jag känner för att supa ner mig på billig öl så är det väl mitt problem, inte deras
Brukar köpa en whiskey för 800 spänn ibland samtidigt också och nån fin flaska vin, undrar om det blir kortslutning i folks hjärnor då som måste lägga sig i vad andra dricker?
"Nejmen gudars himmel hon köper ju BÅDE fin sprit och alkisöl! Vad ska detta leda till måntrå?! Är hon alkis eller ej!? Min svenssonnyfikenhet tar kol på mig!"
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det är förbjudet i lag att sälja alkohol till berusade personer och handlar således inte om någon "policy" hos Systembolaget eller krogarna.
Alkohollagen
8 § Alkoholdrycker får inte lämnas ut till den som är märkbart påverkad av alkohol eller andra berusningsmedel.
Ja men då är det väl alkohollagen i sig jag ifrågasätter.