2013-05-05, 11:55
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Ooof, hade jag sttt ngot sdant s hade jag avbrutit direkt - sdant klarar jag inte. Se till att lsa din blodfyllda frtjockning innan du utvar ngot naket med ngon annan, du r helt enkelt inte i toppskick nu.

Kan dock rekommendera dig "Hemorrojder [den stora trden /Mod]".

Sanningen r att mnga r lngt under strecket utan rtor eller annan utsmyckning.
Citera
2013-05-05, 14:35
Medlem
Baileys86s avatar
Mina r mer som en upphjning i huden som sitter runt analan. Har haft den i drygt 12 r, s lr inte frsvinna av sig sjlvt, d krvs en opperation i s fall.
Citera
2013-05-05, 14:47
Medlem
Hur fr man hemorrojder? r det pga dlig hygien? Gr det ont? Hur lnge har man det? Hur ser det ut, r det som stora finnar som sitter runt rvhlet?

Trodde att det var ngot som gamlingar fick bara.
Citera
2013-05-06, 01:24
Medlem
Baileys86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Hur fr man hemorrojder? r det pga dlig hygien? Gr det ont? Hur lnge har man det? Hur ser det ut, r det som stora finnar som sitter runt rvhlet?

Trodde att det var ngot som gamlingar fick bara.

Nej, det beror inte p dlig hygien, dremot kan det fr vissa vara svrt att hlla rent fr att de kan sitta i vgen. Hemorrojder r blodfylld vvnad som kan uppst vid t.ex. lngvarig frstoppning nr man behver ta i mycket. Det kan gra ont, men behver inte gra det. Det r olika ibland kan det g ver av sig sjlvt, men de kan ocks sitta kvar i flera r och behver avlgsnas med operation fr att de ska frsvinna. Hur de ser ut r olika och de skiljer sig i form och storlek, du kan ju ska efter bilder p google, men jag varnar dig om du r knslig.

Det r vanligare hos gamlingar, men unga kan ocks f det. Jag fick det nr jag var 15 ungefr. Det r ocks ganska vanligt bland gravida, som frmodligen beror p att det blir ett kat tryck nert.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-o...r/Hemorrojder/
Senast redigerad av Baileys86 2013-05-06 kl. 01:28.
Citera
2013-05-07, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piscine
Allts... Det knns bara jvligt surt fr doggy r min favoritstllning (mainstream, jag vet).
Och det mste ju inte alls innebra analt. Jvligt ovrt att f skiten med tanke p att jag aldrig haft analsex. Jaja.

Fr vl ta och ligga d. Tror jag.
vafan r hemorroider lr hur de nu stavas?
Citera
2013-05-07, 02:31
Medlem
zergrushs avatar
Fr att den hr frgestllningen ska vara aktuell mste du frst vertyga mig om att en person med fullmogna hemorrojder ens verhuvudjvlataget skulle tnka p att ha sex. Ngot besvrligare och frbannat smrtsammare n den skiten har jag nmligen knappt upplevt.
Citera
2013-05-07, 03:18
Medlem
Klossmongos avatar
Det syns ju inte frn utsidan att man har knlar i bajskanalen.

Jag fick hemorojder efter analsex, det tog 2 r innan de frsvann, kndes som att skita ut ett bowlingklot, gruvade mej fr att behva bajsa ass. Gjorde ont men syntes inte. Xyloproct stolpiller tog dd p domdr rumpterroristerna, fast jag vntade 1 r innan jag brjade med dom.
Citera
2013-05-07, 10:51
Bannlyst
r det ens tjej r det ju inga problem. Random ligg och man hade inte varit s sugen och med en KK tycker jag nog man br ha det spass hgt i tak att man kan prata om en sn hr sak innan.
S ring och boka knull du bara, vill han inte s har inget frndrats mer n att du fr hitta dig en ny KK.
Citera
2013-05-07, 12:59
Medlem
Nedomanskys avatar
Ja, men bara analt....
Citera
2013-05-07, 13:07
Medlem
Baileys86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Fr att den hr frgestllningen ska vara aktuell mste du frst vertyga mig om att en person med fullmogna hemorrojder ens verhuvudjvlataget skulle tnka p att ha sex. Ngot besvrligare och frbannat smrtsammare n den skiten har jag nmligen knappt upplevt.

Hemorrojder behver inte gra ont, iallafall inte hela tiden.
Citera
2013-05-07, 13:19
Medlem
lyrica32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Ja, men bara analt....
Haha

OnT ts, syns det bra d?
Citera
2013-05-07, 14:46
Medlem