2013-05-08, 13:18
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Tar man ett jobb bara för "att man behövs" så visar det snarare på hur "korkad" man själv är.
Citera
2013-05-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi_II
Tar man ett jobb bara för "att man behövs" så visar det snarare på hur "korkad" man själv är.
Har du ett jobb där du inte behövs? Hur får man ett sådant, är det bra betalt?
Citera
2013-05-08, 17:30
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Missade du order BARA?

"Oj, i min stad saknas det sopåkare, bäst jag tar det jobbet, annars kanske det blir dålig sophantering."

Tänker man så är man rejält bakom.
Citera
2013-05-08, 17:35
Medlem
MIBRs avatar
Citat:
Missade du order BARA?

"Oj, i min stad saknas det sopåkare, bäst jag tar det jobbet, annars kanske det blir dålig sophantering."

Ghandi den rike, är det du? Vart handlar du din "lyxmat" då? Trivs du av att trycka ner andra? Ger mig fan på att du är en sådan här jävla pajas, som tror att du äger världen, ser ner på andra. Och är på StureP hela helgen.
Citera
2013-05-08, 17:38
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Ghandi den rike, är det du? Vart handlar du din "lyxmat" då? Trivs du av att trycka ner andra? Ger mig fan på att du är en sådan här jävla pajas, som tror att du äger världen, ser ner på andra. Och är på StureP hela helgen.

Jaha, man måste vara rik för att inte handla i WT-affärer som Willys? Det var något nytt för mig. Jag har aldrig varit på "Sture" någonsin. Äger världen? Jag äger inte ens en bil. Ser ner på andra? Ja, 99% av jordens befolkning är ju jälva idioter så visst gör jag det.
Citera
2013-05-08, 17:59
Bannlyst
Citat:
Missade du order BARA?

tror nog sopåkaren tjänar mer än du får ut på soc.
Citera
2013-05-08, 18:03
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nissepaloven
tror nog sopåkaren tjänar mer än du får ut på soc.

Tror jag också, med tanke på att jag får 0 kr från soc... Men idioter som ni är så fattar ni inte poängen.
Citera
2013-05-08, 18:34
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Missade du order BARA?

Nog för att det finns flera tankesätt som kunde lösa problemet (".., bäst att jag kolla om vi kan tillämpa automatiserad sophämtning", ".., bäst att jag erbjuder någon en lön för att utföra denna uppgift", ".., bäst att jag försöker engagera stadens invånare så vi kan hitta en lösning som passar alla"...) men självuppoffrande har sällan varit något man ser ner på, oavsett social och ekonomisk status. Kunde fråga vad du tycker om räddningspersonalen men det känns att jag isf stoppar in ord i din mun, så jag låter bli.

För övrigt så borde du lägga ner "Willy's är WT" kampanjen. Först för att det är snarare affärer som Lidl, ÖB, odyl som verkligen tillhör lägsta prisnivå och för det andra så tillhör inte ekonomiskt tänkande till WT egenskaper; en hel del av dagens studenter lär sig vilka basvaror duger att köpa in billigt och när det är värt att lägga lite extra.
Citera
2013-05-08, 18:39
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Gillar du att handla i en affär där bara alkisar och blattar handar, fortsätt med det. Jag kommer då inte göra det.
Citera
2013-05-08, 20:56
Medlem
MIBRs avatar
Citat:
Gillar du att handla i en affär där bara alkisar och blattar handar, fortsätt med det. Jag kommer då inte göra det.

Du är ju riktigt inkompeternt, vad jobbar du med? Herr perfekt.
Citera
2013-05-08, 21:05
Medlem
MIBRs avatar
Citat:

Du är ju riktigt inkompeternt, vad jobbar du med? Herr perfekt.
Citera
2013-05-08, 21:19
Medlem
DoktorEbbas avatar
Vad ÄR arbete egentligen?

Om jag försörjer mig på att äga aktier, spela poker eller suga kuk, arbetar jag då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in