Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-02, 17:32
  #1
Medlem
Nurjenfs avatar
som gör så att man missar avgörande händelser. Det är minst 4 riktigt intressanta saker per match som man missar för att dom ska visa 10 repriser på något ansikte eller liknande.

I VM nu senast var det fan ännu värre. 20! reprier ?



ÄR det BARA jag som stör mig så enormt på detta ?!
(tänker närmst på matchen barca-beyern igår) exempelvis
__________________
Senast redigerad av Nurjenf 2013-05-02 kl. 17:34.
Citera
2013-05-03, 07:36
  #2
Medlem
BarryHeros avatar
Jag stor mig mer pa nar man en sekvens och de sen vagrar visa repris av det. Mer repriser at folket!

Edit:

Men visst kan de ha dalig tajmning ibland.
Citera
2013-05-03, 07:50
  #3
Medlem
Salamancas avatar
Håller med ovanstående talare, men även TS. Mindre meningslösa repriser och mer repriser av riktiga situationer!
Citera
2013-05-03, 17:55
  #4
Medlem
0jonz0s avatar
Stör mig på när det visas repriser när matchen är igång, det må vara några sekunder men mycket kan hända på de sekunderna! De kan vänta tills det blir avbrott åtminstone
Citera
2013-05-03, 18:07
  #5
Medlem
Har blivit mer och mer av detta i PL senaste åren. Fruktansvärt jobbigt och man missar nog faktiskt 2-3 mål per säsong för att idioterna istället visar en halvkass målchans tre gånger om.

Det värsta är dock när man får för sig att zooma in någon kändis i publiken och sedan håller kameran där i 10 sekunder mitt under pågående spel.
Citera
2013-05-03, 18:17
  #6
Medlem
ragingcows avatar
Håller med det är väldigt störande när de visar en repris på hur bollen rullade ut till hörna för att sedan se hur spelarna firar när de har gjort på efterföljande hörna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback