Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-02, 04:48
  #1
Medlem
Min erfarenhet är att kvinnor med -som jag antar- hög intelligens inte bara är bättre utan också betydligt mer kinky än mindre begåvade. Är detta en generell observation? Hur är det med män?
Citera
2013-05-02, 06:23
  #2
Medlem
Min egen erfarenhet är att dem med högst empatisk förmåga är bäst på sex, då de känner av min njutning som den vore ens egen. En av mina första sexpartners var väldig intelligent men hade mycket lite fokus på att jag skulle njuta.
Citera
2013-05-02, 08:55
  #3
Medlem
GeneticHerbss avatar
Antar att dom som är mest självsäkra osv vinner
Citera
2013-05-02, 09:17
  #4
Medlem
Galvestonens avatar
Hög IQ=mer kinky/dirty definitivt. Vilket vi gillar förstås
Citera
2013-05-02, 09:30
  #5
Medlem
nackapappas avatar
Har en alldeles nystartad mötesrelation (?) med en som har extremt högt IQ.
Kinky
Citera
2013-05-02, 11:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dildodaguerre
Min erfarenhet är att kvinnor med -som jag antar- hög intelligens inte bara är bättre utan också betydligt mer kinky än mindre begåvade. Är detta en generell observation? Hur är det med män?


Tyvärr så stämmer verkligen inte detta, har varit med både intelligenta kvinnor som oftast har varit väldigt casual i sängen, alltså gjort det som man förväntas att göra, kan ibland vara lite extra blyga.

Men när jag varit med kvinnor med väldigt låg intelligens så har sexet varit överdrivet bra, detta är verkligen inte en lögn, jag återberättar en fin berättelse från i sommar.

Träffade en supersnygg tjej, "som senare visades vara modell" vi började umgås och jag märkte direkt att något inte stämde, hon var korkad och inte bara sån korkad ni ser på tv, utan rejält pantad.
Jag som inte bryr mig om sånt eftersom jag inte söker förhållande och sommaren är all fokus på att ha kul fortsatte och försökte så snällt som möjligt besvara hennes dumma utspel.
Hamnade i sängen redan första kvällen och det är än idag mitt bästa ligg någonsin. Det var som i en dröm när efter vi strulat runt lite hon frågar " vill du ha lite njutning?" jag var ju inte sen med att tacka ja och hon går ner och ger mig den mest underbara avsugning som jag än idag fantiserar om när jag är med någon annan (jag tror jag är skadad för livet) Efter det gick jag ner på henne och hon stönade och rörde sig så perfekt att det var otroligt, fortsatte med själva akten och hon tog tag i staffetpinnen och jag bara älskade det "är alltid van med svenssonbrudar att jag tar kontrollen direkt och får dominera och bestämma" denna tjejen var med och bestämde, hon visste vad hon ville. Inte hjälpte det heller att hon svankade som en gudinna, hennes röv allt var så jävla perfekt. Slutade med att hon bad mig komma henne i munnen.

Detta fortsatte i 5 kvällar i rad.

Har varit med över 80st i mitt liv och min generella åsikt är att Smarta tjejer är försiktigare till och med lite blyga. Men skulle ändå vilja säga att historia är viktigare än intelligens, beror på hur många tjejen har varit med, hur hon uppfostrats, vad hon lärt sig i tidigare förhållande osv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback