2013-06-07, 11:45
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boones
alltså varför rekommenderar dom vissa blå vapen. När statsen är sämre än vissa gröna. Är det något jag missar?

Yep, att recomended functionen är totalt jävla apbuggad...
Citera
2013-06-07, 12:06
Medlem
Booness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Yep, att recomended functionen är totalt jävla apbuggad...

Hahaha. Då var det inte fel på min syn då. trodde jag såg fel på stats och så. hoppas dom fixar det i nästa patch.
Citera
2013-06-07, 14:09
Medlem
Metin2Creatuss avatar
Jag vill så gärna börja denna MMORPG'n men jag har Macbook pro och kan inte öppna den.. Någon som har ett tips på hur jag kan öppna Windows filer i min macbook?

MVH Amiry
Citera
2013-06-07, 15:38
Medlem
fgnms avatar
•Astral Shield: Players may now only be affected by one instance of Astral Shield at a time.

Och där blev t2 mycket dyrare på AH.

•Threat from Healing is now spread across enemies in an encounter, generating less for each enemy in the encounter.

Undrar hur mycket detta kommer förändra. Trött på att offtanka 4+ mobs medans tanken tror han gör nytta när han tankar 1.
Senast redigerad av fgnm 2013-06-07 kl. 15:43.
Citera
2013-06-07, 18:11
Medlem
Reffereffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Är det riktiga spelet nu? Betan över osv.

Nej men jag såg ett datum någonstans, kan det vara 20 juni? Snart i alla fall.
Citera
2013-06-08, 20:18
Medlem
slashing_swords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reffereffe
Nej men jag såg ett datum någonstans, kan det vara 20 juni? Snart i alla fall.

Det stämmer bra, 20 juni släpps spelet skarpt enligt deras blogg/nyhetssektion. Själv har jag inte spelat på runt 3 veckor nu, slutade kring lvl 30-35 för att låta utvecklarna hinna patcha spelet en del innan jag fortsatte, men nu med sommaren här tror jag att jag rentutav väntar fram till hösten innan jag tar upp spelandet igen. Får hoppas det fortfarande är någorlunda aktivt då som nu!
Citera
2013-06-08, 22:10
Medlem
Sereenas avatar
Loggar för närvarande bara in 1 gång om dan för att be, hoppas på att det blir nåt av det hela senare.
Citera
2013-06-09, 11:01
Medlem
Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men något hände och jag tycker inte om det. När jag började spela så tänkte jag flera gånger att det var otroligt hur snyggt det var och hur bra det fungerade, inte minst för att vara en beta och dessutom helt gratis. Men sen, ja sen hände något och att den här tråden nästan helt dött ut tyder väl på att fler än jag kände av det.

För mig var det nog den instängda känslan. Även om jag för länge sen slutat spela WoW så kommer det säkert för alltid vara vad jag mäter MMO-spel mot. Neverwinter fick aldrig den fria känslan, det är mer som Diablo där dom mer eller mindre synliga kanterna på alla maps ständigt gör sig påminda. Friheten fanns liksom inte där och jag har svårt att se att det är något dom kommer ändra på, det är helt enkelt inte det spelet. Tråkigt, men det här får nog ligga vilande för mig ett tag.
Citera
2013-06-09, 13:35
Medlem
SylarQQs avatar
Några frågor

Vad är det som kostar irl pengar i spelet?

Kommer man kunna fortsätta spela på sin beta karaktär när spel släpps 20 juni?

Vilken class är mest önskad för grupper och liknande?
Senast redigerad av SylarQQ 2013-06-09 kl. 14:06.
Citera
2013-06-09, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men något hände och jag tycker inte om det. När jag började spela så tänkte jag flera gånger att det var otroligt hur snyggt det var och hur bra det fungerade, inte minst för att vara en beta och dessutom helt gratis. Men sen, ja sen hände något och att den här tråden nästan helt dött ut tyder väl på att fler än jag kände av det.

För mig var det nog den instängda känslan. Även om jag för länge sen slutat spela WoW så kommer det säkert för alltid vara vad jag mäter MMO-spel mot. Neverwinter fick aldrig den fria känslan, det är mer som Diablo där dom mer eller mindre synliga kanterna på alla maps ständigt gör sig påminda. Friheten fanns liksom inte där och jag har svårt att se att det är något dom kommer ändra på, det är helt enkelt inte det spelet. Tråkigt, men det här får nog ligga vilande för mig ett tag.

Neverwinter lider av det som dom flesta nya spelen har. Dom har ett sjujävla skönt första intryck, det rullar på bra, det ser bra ut. Det verkar lovande med massa fräna menyer och sköna spells.. Men där tar det stopp. Det är en snygg yta, när man börjar gräva sig ner i spelet så finns det ingenting som håller en kvar.

Så känner iaf jag. Det är som gamla spel, det var skithäftiga fodral, men spelet var skit
Citera
2013-06-09, 16:00
Medlem
Vad är det för nytt endgame folk snackar om som ska komma? Kollat i patch notes osv men inte hittat något.

Av vad jag hört så är det 40 man PvE blandat med PvP, någon som har info om detta?
Citera
2013-06-09, 16:14
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Vad är det för nytt endgame folk snackar om som ska komma? Kollat i patch notes osv men inte hittat något.

Av vad jag hört så är det 40 man PvE blandat med PvP, någon som har info om detta?

Det du ska kolla efter är "Gauntlgrym". Finns nog på hemsidan och lite överallt om du söker efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in