2013-05-19, 21:18
Medlem
General i götets avatar
Gick servern ner nu eller? Blev utslängd.
Citera
2013-05-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Gick servern ner nu eller? Blev utslängd.
Jag kommer inte heller in, nåt verkar vaj.

edit: Tydligen nån exploit i in game currencyn dom ska kolla på.
Senast redigerad av Oskar. 2013-05-19 kl. 21:30.
Citera
2013-05-19, 21:54
Medlem
Anledningen till varför katter blev så populära är för att de la ner AH, vilket gör att det inte finns så mycket att lägga sina miljoner AD på. En katt är en bra sak att kunna köpa och sen kunna sälja. Nu blev det dock så alla gjorde så katter blev den nya ekonomin.
Citera
2013-05-19, 21:59
Medlem
CheapAlerts avatar
Ekonomin är ju helt förstörd, röstar på wipe med refund till alla som betalt.
Citera
2013-05-19, 22:00
Medlem
Reffereffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niwuan
Anledningen till varför katter blev så populära är för att de la ner AH, vilket gör att det inte finns så mycket att lägga sina miljoner AD på. En katt är en bra sak att kunna köpa och sen kunna sälja. Nu blev det dock så alla gjorde så katter blev den nya ekonomin.

Jag fattar inte riktigt vad som hänt, är det någon rollback på gång?
Citera
2013-05-19, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reffereffe
Jag fattar inte riktigt vad som hänt, är det någon rollback på gång?
https://twitter.com/NeverwinterGame
Citera
2013-05-19, 22:10
Medlem
reffis avatar
Rollback är ju ett måste annars är ju ekonomin förstörd för en väldigt lång tid.

Jag hade haft "överseende" om det hade varit några få som gjort detta men det är ju hur många tusen som helst.
Citera
2013-05-19, 22:10
Medlem
General i götets avatar
I brist på annat kan jag rekommendera http://www.twitch.tv/ellohime tills servrarna går upp.
Citera
2013-05-19, 22:35
Medlem
Vassknivs avatar
Vad säger ni? Rogue eller Great Weapon Fighter? Vill skada mycket! Såg på youtube att Great Weapon Fighters skadar ändå grymt mycket, men Rogue är ju Rogue dom ska skada mer eller vad säger ni?

Vilken är svårast att hantera i både PVP och SOLO play?
Hur är HP på en Great Weapon Fighter?
Citera
2013-05-19, 23:20
Medlem
En wipe är enda lösningen för att återställa ekonomin men eftersom att dem giriga jävlarna haft affärerna öppna under beta är det inte något alternativ heller.
Citera
2013-05-19, 23:25
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterzac
En wipe är enda lösningen för att återställa ekonomin men eftersom att dem giriga jävlarna haft affärerna öppna under beta är det inte något alternativ heller.

Ett alternativ skulle vara att återställa all kredit som "tankats" till NW till respektive konto (man köper det ju först till sitt konto, sen laddar man det till det spel/den karaktär man vill ha det på) och sedan wipea servrarna.

Då har alla som betalat riktiga pengar kvar det dom betalat och resten av oss får tillbaks en normal ekonomi. Förlorat XP/loot/AD mm får man ju tillbaks på nån vecka.
Citera
2013-05-19, 23:47
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Vad säger ni? Rogue eller Great Weapon Fighter? Vill skada mycket! Såg på youtube att Great Weapon Fighters skadar ändå grymt mycket, men Rogue är ju Rogue dom ska skada mer eller vad säger ni?

Vilken är svårast att hantera i både PVP och SOLO play?
Hur är HP på en Great Weapon Fighter?

Rogue är överepresenterad i överlag. Men de har jäkla bra damage. Och kan man spela rogue så har du ännu bättre damage.

Jag har inte sett många GWF som ens är i närheten av samma damage som en rogue, men jag har inte spelat med alltför många GWF heller.

Levelingen tycker jag gick mycket smidigare som rogue än GWF. GWF var seg och lite efter med damage. Men smaken är väl som baken.
Detta är ju vad jag tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in