2013-06-06, 10:20
Medlem
Booness avatar
Var det bara jag upplevde massivlagg igårkväll/natt?

Har liksom varit borta en och halv vecka typ. Innan dess flöt det på fintfint.
Citera
2013-06-06, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
hur menar du? Du säljer för AD? vem är det p2w för? dig eller dom?

Hur du än vill vända detta så har man alltid kunnat betala för att få saker i alla spel, redan diablo 2 var helt trasigt för att folk köpte allt dom behövde på nån hemsida. Varför det implenteras i spelet är för att det ändå kommer finnas, lika bra att göra det officiellt, men med möjligheten att slippa. Du behöver inte köpa ett skit för att köra allt content i spelet, vill du bli maxlevlad och maxgearad på en dag så kan du väl kalla det för p2w. Men det är inte riktigt rättvist betydelsen av ordet.

Ehh problemet är väl att vissa spel har bättre modeller än andra, dota 2 te.x så kan du bara köpa kosmetiska saker, samma sak med HoN. Samt så finns det spel som Path of Exile som har mycket bättre betalningsmodeller som inte är ute efter att suga ut dig på pengar. Perfect World är ju notoriska med sina dåliga betalningsmodeller så att sitta och förneka att NWN har en lika kass är bara löjligt
Citera
2013-06-06, 15:02
Medlem
MilleniumFalcons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boones
Var det bara jag upplevde massivlagg igårkväll/natt?

Har liksom varit borta en och halv vecka typ. Innan dess flöt det på fintfint.

Måst vart i söndags som det var helt ospelbart för mig blev värre framåt kvällen/natten också.
Citera
2013-06-06, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchmiDt-
Är det värt att testa spelet? Finns det endgame? Lägger dom in mycket nya saker ?

Testa kan du göra. Jag tycker inte spelet håller måttet, det kan vara kul som tidsfördriv men inget mer.
Citera
2013-06-06, 16:09
Medlem
Booness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilleniumFalcon
Måst vart i söndags som det var helt ospelbart för mig blev värre framåt kvällen/natten också.

Nja. Natten mellan onsdag och torsdag var det för mig. Iofs har jag inte varit inne innan dess. Så det kanske varit så en längre tid.
Citera
2013-06-06, 16:12
Medlem
Booness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchmiDt-
Är det värt att testa spelet? Finns det endgame? Lägger dom in mycket nya saker ?

Testa så ser du. Det är ganska kul. Bara man inte spelar för ofta. Då tröttnar man nog rätt så snabbt. Så är det iaf för mig.
Citera
2013-06-06, 20:49
Medlem
rievs avatar
Hur växlar man AD till Zen, och hur står valutakursen ungefär?
Citera
2013-06-06, 21:07
Medlem
Är det riktiga spelet nu? Betan över osv.
Citera
2013-06-06, 21:30
Medlem
http://nw.perfectworld.com/news/?p=907501
Citera
2013-06-06, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel

Riktigt stor patch, väldigt många bra saker också som behövdes. Kanske blir att spela igen när den kommer
Citera
2013-06-07, 07:10
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel

Haha äntligen patchas alla saker man stört sig på !
När kommer denna patch?
Citera
2013-06-07, 11:35
Medlem
Booness avatar
alltså varför rekommenderar dom vissa blå vapen. När statsen är sämre än vissa gröna. Är det något jag missar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in