2013-04-27, 15:45
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hat är inte för starkt. Är du sosse?
Funderar starkt på att åka dit nån kväll och krossa hans fönster. Bränna ner affären är inget alternativ eftersom det är vanliga lägenheter i huset, men om det är såna präktarslen som du som bebor dem kanske jag ska revidera mitt beslut...

Mvh/Gnomegirl

För att du inte fick köpa OCB papper till dödsknark?
Någon har några år att växa till sig.

Förresten, hur relevant var det att berätta om dina nya flashiga skor i trådstarten?
2013-04-27, 15:46
Medlem
Denoms avatar
Buhu, ska du inte ta och ringa Aftonbladet för att få ett heluppslag dedikerat åt din snyfthistoria också?

Väx upp, om du ser ut som en knarkare och säljaren nekar dig är det bara gå därifrån. Jag hade också nekat en person som ser ut som en nyfrälst fjortonårig stoner om jag hade haft något sådant yrke.
2013-04-27, 15:47
Medlem
Semestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen

Förresten, hur relevant var det att berätta om dina nya flashiga skor i trådstarten?

Jag håller med dig, men glöm inte det svindyra fikat dom tog också.
2013-04-27, 15:51
Medlem
Kära TS, väx upp.

MVH. Tobakshandlaren.
2013-04-27, 15:57
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen

Om du tar fingrarna ur din flottiga röv, tar av skygglapparna som dina vidriga sosseföräldrar satt på dig och läser vad som faktiskt står i texten, så var det faktiskt inte mina skor utan väninnans, och jag skrev det för att skapa lite mysig stämning åt er livrädda sossar.

Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Buhu, ska du inte ta och ringa Aftonbladet för att få ett heluppslag dedikerat åt din snyfthistoria också?

Väx upp, om du ser ut som en knarkare och säljaren nekar dig är det bara gå därifrån. Jag hade också nekat en person som ser ut som en nyfrälst fjortonårig stoner om jag hade haft något sådant yrke.

Jag ser definitivt inte ut som någon knarkare, är alltid välklädd och röker bara på under helger och dagar då jag inte har jobb dagen efter.
Vad är det med er präktarslen egentligen?
Dessutom tar jag det där med Aftonbladet som en grov förolämpning, jag klickar inte ens på deras kommunistiska länkar och skulle aldrig ringa dem heller, men gör det själv nu när någon kallat dig "präktarsel". Det är ju "nätmobbing" och du har chans att bli känd i 10 minuter.

Mvh/Gnomegirl
2013-04-27, 16:00
Medlem
stopbitchings avatar
Gå in med en tänd joint nästa gång och blås runt lite sen säg till honom att fan vad här luktar knark, här kan man ju inte handla, sen går du.
2013-04-27, 16:01
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EboLa^
Kära TS, väx upp.

MVH. Tobakshandlaren.

Hehehehe!!
Det där var faktiskt riktigt kul! Synd att jag inte hann se det när jag redigerade mitt förra inlägg.
Tack, du fick mig på bra humör igen.

Mvh/Gnomegirl
2013-04-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EboLa^
Kära TS, väx upp.

MVH. Tobakshandlaren.

Haha, du skulle inte skrivit här, du skulle startat en tråd som tobakshandlare och beskrivit TS urusla beteende från "ditt" perspektiv!

OT. Jag hade också blivit förbannad faktiskt. Inte för att han nekade mig för det hade jag förstått, men hans dryga kommentar var onödig.
2013-04-27, 16:07
Medlem
aghaks avatar
Han får väl neka vem som helst att köpa. Men det låter konstigt att ens ha dem i sortimentet om han inte vill sälja.
2013-04-27, 16:16
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Funderar starkt på att åka dit nån kväll och krossa hans fönster. Bränna ner affären är inget alternativ eftersom det är vanliga lägenheter i huset, men om det är såna präktarslen som du som bebor dem kanske jag ska revidera mitt beslut...

Mvh/Gnomegirl

Haha nej verkligen inte, men jag är inte en speciellt hatisk människa. Hat har aldrig tagit fram det bästa hos någon.
Gör du det hoppas jag Polisen läser den här tråden och kopplar ihop 2 och 2. Han må vara ett praktarsel mot dig, men ha lite proportioner! Du skulle förstöra hans liv en lång tid framöver om du gick igenom med det, och helt utan egentlig anledning. Det är inte speciellt annorlunda än en brud som anmäler en svinig kille för våldtäkt för att hon inte tycker om honom. Det förstör ett liv och är ett scumbag move.

Sluta lek tuff på internet nu, rök en fet och slappna av. Du verkar GRYMT spänd.
2013-04-27, 16:17
Medlem
VVCs avatar
Citat:

Mvh/Gnomegirl
Hej WT bruden.
2013-04-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aghak
Han får väl neka vem som helst att köpa. Men det låter konstigt att ens ha dem i sortimentet om han inte vill sälja.

Vi vet ju faktiskt inte om han hade OCB i sortimentet eller inte. Om man lusläser TS text så verkar det som om att han inte säljer OCB ö.h.t.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in