Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun
ter sjlv Zoloft sen ett r tebaks o har inga planer p att sluta.
Varfr vill du sluta med Zoloft?
Uppenbarligen behver du den...
om jag frsttt det rtt s ger medicinen ett mne till din hjrna som gr dig

och efter ett tag lr sig hjrnan att producera det mnet sjlv sgs det.
Men det verkar som om vissa mnniskors hjrnor inte grejar detta.
En frga; om du var diabetiker o tog insulin regelbundet skulle du d hux flux f fr dig att du inte behvde insulinet o sluta?
Nr paniken smyger p telefon terroriserar jag maken..
stackarn
Eller om det r p kvllen tar jag en Stilnoct o bddar ner mig i soffan.
Game Boy spelas mycke nr nerverna r p spnn.
Varfr vill du sluta med zoloft????? suck, jo fr att man efter ngra r blir tolerantabstinent, sen hjrnskadad som i mitt fall, 15 kilos vervikt, hravfall, brstsmrtor, ryggvrk, ledvrk, muskelvrk, pervers trtthet, balanssvrigheter, yrsel, rena kroppsskador mm bara fr att nmna NGRA av de hundratals biverkningar man drabbas av. Har sjlv lidit i ver ett r nu efter att tabletterna brjade "stta ut" sej sjlva eftersom organismen krver mer av det tillfrda mnet efter ett tag, sen nr man skall sluta gr det t helvete, tro mej, s mitt rd till alla p denna jord, tag inte dessa medel, fr de kan ge skador fr livet, detta frnekas forftfarande av de som tror sej veta att man kan sluta med preparatet p ett par veckor, men vitrockarna r ju hjrntvttade under sin utbildning, det r ett faktum, det enda de kan gra r att trycka i oss tabletter osv, de kan aldrik "lka" vra kroppar, bara om mjligt gra oss nnu sjukare.
Detta mnet kan diskuteras i ondlighet, det vet jag, men jag vet det jag vet, och jag vet vad jag gtt och gr igenom, kan p fullt allvar sga att om jag fick tillbaks min forna hlsa jag hade innan zoloft, s skulle jag med gldje hugga av ett finger, eller kanske till och med ett ben, s knns det fr stundet, knns tveksamt om jag blir fri frn detta, s du som skrev att panikngesten kommer tillbaka och nnu jvligare kan jag bara sga att det r helt normalt, kroppen stt att reagera p. sjlv har jag aldrig haft panikngest i hela mitt 32riga liv, men fr ett rsen nr jag skulle sluta med zoloft s hamnade jag p akuten med just "panikngest" om du har fortsatta problem s kan du ju kontakta rfhl uppsala. dr har man erfarenheter frn snt du beskriver.
En som r jvligt vred och som har blivit "lobotomerad" av zoloft