Citat:
Ursprungligen postat av radioaktivanka
Grymt bra gjort.
Kommer det läggas in Göteborg snart?

Tackar och jao... snart är bara ett väldigt relativt begrepp. Men jo snart...

Det är väl såhär helt enkelt, så vitt jag vet just nu finns det en typ av biljett som används i Göteborg och en som används i typ resten av landet minus Jönköping. Det påståendet är inte helt korrekt men prio just nu är att få till den typen av biljetter som finns i Örebro och Västerås tex eftersom när det är klart kommer jag kunna lägga in ett flertal städer i rask följd. Sen är det dags att fixa Stockholm och sen ger jag mig på Göteborg. Det var faktiskt så att jag tittade på Göteborg det första jag gjorde men blev lite för tveksam över hur den långa raden kod ska se ut. Behöver många fler biljetter om jag ska kunna göra det där bra mene... en något begränsad version skulle jag väl kunna klämma in, eller hur är det, finns det någon annan fejkapp för Göteborg för tillfället?
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Jasså då förstår jag, däremot ser jag nu att tiden på smsen man genererar inte är giltiga i 1 timme som dom ska vara.
Annars grymt jobbat =) När kan ni tänka er att uppdatera den?
Jag skulle uppdaterat den nu också går du och drar min uppmärksamhet till giltighetstiden. Inte helt självklart vad det är som händer där, men när det är löst kommer nästa version.