efter att börja bryta loss kapsylen på burkarna efter att jag har öppnat dom fattar jag att dom har en funktion när dom sitter kvar där efter att man har öppnat burken
efter att börja bryta loss kapsylen på burkarna efter att jag har öppnat dom fattar jag att dom har en funktion när dom sitter kvar där efter att man har öppnat burken
har ni oxå märkt va den har för funktion?
Ja! Burken blir till ett irriterande instrument som man kan knäppa på!
Dessutom orsakar ju ett lossbrytande av den där öglan att "spiken" som fäster den i burken skaver mot överläppen. Där är ju den rundade öglan betydligt skonsammare.
Någon som samlat på dem nån gång? Känner en snubbe som hade en helt sjuk mängd såna där uppträdda på ett snöre, som ett halsband... Måste fråga om han har dem kvar.
Någon som samlat på dem nån gång? Känner en snubbe som hade en helt sjuk mängd såna där uppträdda på ett snöre, som ett halsband... Måste fråga om han har dem kvar.
Min syrra gjorde det. Den vart ett antal meter. Fast hon hakade fast ringarna i varandra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!