skulle behöva lite tips/hjälp ang. kroppsbehåring
min historia:
jag är en 21-årig man. jag började förlora hår på skallen redan vid 17 års ålder (curse you, grandpa) men det är ingenting jämfört med min kroppsbehåring. jag har alltid haft kraftigare kroppshår än genomsnittssvennen men det var lugnt enligt mig eftersom det då bara var på benen, underarmarna och på bröstet.
nu, 4 år senare, har jag mycket hårväxt (alltså inga enstaka hårstrån som är vanligt) på axlar och till och med på biceps. om den här utveckligen fortsätter så kommer jag snart få hår även på ryggen, vilket är grymt osexigt. som sagt, att inte kunna ha en snygg frisyrer som den överväldigande majoriteten av 21-åringar kan tär ganska mycket på min redan obefintliga självkänsla. grädden på moset är alltså denna vidriga kroppsbehåring som får mig att fundera på om det inte vore bättre att flytta ihop med den där "varulvs"-familjen ni säkert sett på tv.
google ger mig inga svar. sökningar på "hår på biceps", "hår växer på biceps", "hair growing on biceps", "hair on biceps" och liknande ger nästan inga relevanta resultat, utan mest överanalyserande fjortisar som har hittat -ett- hår på ett udda ställe.
att raka/vaxa/plocka den här sortens hårväxt är allt för omständigt och jag har inga pengar till laserborttagning.
vad göra?
väldigt tacksam för eventuella svar <3
p.s. ursäkta min usla skrivkonst. jag har helt enkelt inte lärt mig grunderna ordentligt