2011-01-19, 12:28
Medlem
SwingKidds avatar
Nu har jag kört 3 gånger och det är STOR skillnad. Man måste vänta 28 dagar emellan när man kör ipl dock så det är lite drygt.
Citera
2011-01-20, 09:47
Medlem
Hej!

Alla som är intresserade av olika typer av hårborttagning kan kolla in på min oberoende blogg: http://harborttagning.blogspot.com
Där beskriver jag alla hårborttagningssätt som jag har hittat, och ni får gärna kommentera eller skriva nåt om era erfarenheter där, eller ställa frågor.

Ha det fint!

Sanna *Ponkisanna*
Citera
2011-01-26, 10:36
Medlem
Kim86s avatar
Nån som har ett bra tips på nått ställe i nordvästra skåne som erbjuder ipl (hårborttagning) till ok priser ?

Då ställena jag har kollat på hittils verkar vara svindyra.
Citera
2011-01-26, 15:35
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kim86
Nån som har ett bra tips på nått ställe i nordvästra skåne som erbjuder ipl (hårborttagning) till ok priser ?

Då ställena jag har kollat på hittils verkar vara svindyra.

Ta kontakt istället med http://www.lightspot.biz/ du kommer tjäna in pengarna som du måste betala för att åka uppåt i landet. Garanterat! Jämför Niklas priser med de andras och du blir övertygad.
Citera
2011-01-29, 12:18
Medlem
Nån som har tips på nåt ställe i Stockholm med bra och billig laser för hårborttagning? Har gått på behandlingar förut men det hjälpte inte så mycket i slutändan när man lagt av. Skulle vilja testa nåt annat ställe o se om det blir bättre där.

Snackar axlar och rygg här
Senast redigerad av Makeitso 2011-01-29 kl. 12:26.
Citera
2011-02-03, 07:16
Medlem
Hur många behandlingar med laser behövs för att få bort all hår permanent?
Citera
2011-02-17, 15:12
Medlem
Hej
Jag behöver ett svar av er som har tagit bort hår med hjälp av laser.
Jag undrar om det stämmer att håret inte växer igen efter 6-8 behandlingar?
Citera
2011-02-17, 22:20
Medlem
grommos avatar
Hej alla,

Jag är en kille som precis kommer ifrån badrummet efter ett "epic fail"-försök till vaxning... Jag försöker vaxa mitt "intima område" men det går inte så bra! Jag kör med "Veet warm wax", vilket innebär att jag värmde vaxet i mikro och sedan applicerade - och lade på remsor som jag sedan skulle dra bort tillsammans med vaxet.

Anyways, det gick inte så bra :/. Jag lyckades på ett par ställen, typ 3 av 7 försök... Jag försökte ta lite åt gången, men ibland följde vaxet liksom inte med , spelade ingen roll om jag lade på remsan på nytt. Så nu sitter jag här vaxad på ett par ställen och helt misslyckad för övrigt.

Någon som har något tips? Föresten, finns det något ställe i Göteborg som erbjuder vaxning runt/på kuken - för män?

ADD: prövade att värma upp vaxet på nytt för övrigt, så det var inte att det hade "stelnat" el. liknande.
Senast redigerad av grommo 2011-02-17 kl. 22:29.
Citera
2011-02-21, 01:11
Medlem
You-got-claweds avatar
Om jag vill bort med håret på ryggen och axlarna till sommaren, vad fan ska jag göra för metod?

2500 kr enl denna klinik? Någon som har erfarenhet?
www.harlaserkliniken.se
Citera
2011-02-27, 15:05
Medlem
coreytaylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grommo
Hej alla,

Jag är en kille som precis kommer ifrån badrummet efter ett "epic fail"-försök till vaxning... Jag försöker vaxa mitt "intima område" men det går inte så bra! Jag kör med "Veet warm wax", vilket innebär att jag värmde vaxet i mikro och sedan applicerade - och lade på remsor som jag sedan skulle dra bort tillsammans med vaxet.

Anyways, det gick inte så bra :/. Jag lyckades på ett par ställen, typ 3 av 7 försök... Jag försökte ta lite åt gången, men ibland följde vaxet liksom inte med , spelade ingen roll om jag lade på remsan på nytt. Så nu sitter jag här vaxad på ett par ställen och helt misslyckad för övrigt.

Någon som har något tips? Föresten, finns det något ställe i Göteborg som erbjuder vaxning runt/på kuken - för män?

ADD: prövade att värma upp vaxet på nytt för övrigt, så det var inte att det hade "stelnat" el. liknande.

Testa med vanliga veet vaxremsor. http://popsop.ru/wp-content/uploads/veet1.jpg. Jag vaxar hela kroppen med dessa och det fungerar perfekt Bara att klippa remsorna i lagom storlek beroende på vart du vaxar, skitsmidigt.
Citera
2011-02-28, 15:10
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayati_girl
Hej
Jag behöver ett svar av er som har tagit bort hår med hjälp av laser.
Jag undrar om det stämmer att håret inte växer igen efter 6-8 behandlingar?

Du börjar tappa hår redan efter första gången om det är ett bra ställe
Citera
2011-03-01, 15:05
Medlem
trolololols avatar
Har någon provat no!no!?

https://www.my-no-no.com/nono8800_about.asp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto