2008-08-27, 00:43
Medlem
brainspaces avatar
Noppa nippeln, tyckte jag lät roligt...och väldigt smärtsamt.
Citera
2008-08-27, 01:31
Medlem
timpakays avatar
Är faktiskt inte så smärtsamt på dom ställena där hårstråna sitter. Tårna däremot, där snackar vi smärta.
Citera
2008-08-27, 15:49
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Kleta på lite hårborttagningsmedel Din flickvän vet vart man köper sånt

Ingen bra ide, testade detta och fick fruktansvärt torra och kliande bröstvårtor, inget ni vill uppleva.
Citera
2008-08-27, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimse-Li
Ja de gör hyfast ont, men de är inte outhärdligt.... vill man va fin får man lida pin hehe.
De gör ondare ju längre in mot "mitten" du kommer... men gör man de regelbundet så gör de mindre och mindre ont för varje gång för håret blir mindre grovt.

Så sant som det är sagt!
Men som sagt, vill man vara fin får man lida pin.
Men grabben gillade det, haha :-)
Citera
2008-08-28, 03:14
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Äh det är inte så farligt ont.
Fast min kompis syrra gjorde det en gång, hon fick en massa hud avsliten samtidigt, som blev till varblåsor och hon kunde inte sitta på två veckor efter det. Jag tror att hon tyckte det gjorde ont däremot.
Citera
2008-08-28, 21:47
Medlem
MaDevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Flisa
Äh det är inte så farligt ont.
Fast min kompis syrra gjorde det en gång, hon fick en massa hud avsliten samtidigt, som blev till varblåsor och hon kunde inte sitta på två veckor efter det. Jag tror att hon tyckte det gjorde ont däremot.

Gjorde hon det själv eller? Skoj om man går till en professionell och dom gör en sånt misstag.

Jag har en fråga till TS, eller andra som gjort brasiliansk, hur långt bör håret vara? Vad är det kortaste längden och hur långt får det max vara?
Citera
2008-09-04, 22:12
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaDev
Gjorde hon det själv eller? Skoj om man går till en professionell och dom gör en sånt misstag.

Jag har en fråga till TS, eller andra som gjort brasiliansk, hur långt bör håret vara? Vad är det kortaste längden och hur långt får det max vara?

Nej, det var på en salong.
Citera
2008-09-11, 18:29
Medlem
Bara Glads avatar
Brukar vaxa ryggen, axlar och överarmarna och det gör inte så himla ont även om jag var nervös första gångerna.
Citera
2008-09-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Brukar vaxa ryggen, axlar och överarmarna och det gör inte så himla ont även om jag var nervös första gångerna.

Vad betalar du för det och hur ofta gör du det?
Citera
2008-09-12, 10:57
Medlem
reactzors avatar
Är det någon här som har något tips på hur man får bort hår mellan ögonen? Jag har ganska grov hårväxt där och jag är trött på att noppa så ofta..

Man kanske borde kolla med någon lokal "hej-vi-tar-bort-hår-med-lasershit"?
Citera
2008-09-16, 13:39
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Vad betalar du för det och hur ofta gör du det?

Betalar 300 kronor per påbörjad timme, det brukar ta runt 45 minuter för hela min rygg + överarmar så 300 kronor. Gör det kanske en gång i kvartalet.

(Nej, jag får inga kvitton när jag betalat)
Citera
2008-09-22, 18:48
Bannlyst
Jag har fått nog av mitt hår på magen och bröstet (det handlar inte om speciellt mycket men ändå).

Orkar inte hålla på med rakhyveln. Är det vaxning jag ska köra? Veet för män verkar populärt, men då får man väl finnar och utslag istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in