2010-04-21, 19:17
  #925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Det där är ju lättaste saken i världen. Jag rakar röven och runt kuken. Ladyshaver plus aloevera rakgel sedan när det är klart tar man på L300 aftershave och efter det aloe vera. Gör absolut inte engångshyvlar!


Har någon något bra tips på hårbortagning på bröstet och magen så man inte behöver raka hela tiden?
Tackar, ska testas.. måste bara fråga, ladyshaver = sån där epilator? Fick bara upp sånna bilder när jag googlade det.
Citera
2010-04-21, 21:22
  #926
Medlem
grommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjik
tja, har hört talas om något hårborttagnings medel som man kletar på nån minut innan man duschar och sedan lossnar håret när man duschar. vart får man tag på sånt?
Sånt verkar inte alls lika länge som vaxning.. Men en produkt är Veet Gel... Finns på grooming tror jag.


Har själv tänkt införskaffa en burk med "Veet for Men, Warm Wax". Är den återanvändbar eller måste jag köpa en burk per vaxning? tedacks.
Citera
2010-04-22, 00:09
  #927
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salomz
Tackar, ska testas.. måste bara fråga, ladyshaver = sån där epilator? Fick bara upp sånna bilder när jag googlade det.

Nej fan, är du galen?
En vanlig rakhyvel fast för kvinnor som de använder att raka benen med De heter också ladyshavers...
Citera
2010-04-22, 08:07
  #928
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AfterEight-
Har ett litet "problem". Har sjukt mycket hår på benen, alldeles för mycket. På övriga kroppen har jag alldeles lagom hår, lagom manligt. Men på benen, där är det som en apa.

Så min fråga, vad ska jag göra för att få lagom längd/täthet på det? Vill ju inte ta en rakhyvel, vill inte bli en liten pojke.

Har tagit en sax och klippt lite ibland, men är väldigt tidskrävande och väldigt svårt. Sen har jag även tagit "långa hårstår" sidan av rakapparaten upp vid låren för att korta ner det där.

Har ni några tips?
jag trimmar mina ben men ser så fult ut och uppenbart för jag har hur mörka hårstrån som helst.
Citera
2010-04-22, 19:19
  #929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Nej fan, är du galen?
En vanlig rakhyvel fast för kvinnor som de använder att raka benen med De heter också ladyshavers...
Haha, I think you just saved my day.
Blev jävligt misstänksam när det bara kom upp bilder på såna där apparater
Aja, tack för tipsen, ska testas!
Citera
2010-04-23, 18:41
  #930
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salomz
Haha, I think you just saved my day.
Blev jävligt misstänksam när det bara kom upp bilder på såna där apparater
Aja, tack för tipsen, ska testas!

Glöm inte att använda Alovera shaving gel också. Plus rakgel och aloevera kräm efteråt.
Citera
2010-04-23, 20:34
  #931
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Glöm inte att använda Alovera shaving gel också. Plus rakgel och aloevera kräm efteråt.
Aloe vera? Är det ett dundermedel för huden?
Citera
2010-04-23, 23:09
  #932
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Aloe vera? Är det ett dundermedel för huden?

http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%84kta_aloe
Citera
2010-04-28, 12:22
  #933
Medlem
Vad är bästa sättet att avlägsna hår på bröst, mage rygg och lite småsvarta fjun på axlarna? Pallar inte stubbet 1 dag efter rakning. Är det bättre med något hårborttagningsmedel och sen duscha bort det? Värt att gå till någon klinik att få allt hår på rygg/axlar borttaget för alltid?
Citera
2010-04-29, 20:32
  #934
Bannlyst
tänker köpa något laser produkt som ska funka 100% som om det vore i klinik

får inte kosta mer än 10,000 kronor.
Citera
2010-05-01, 20:03
  #935
Medlem
Cottonpickers avatar
Bränn bort det.
Citera
2010-05-02, 16:50
  #936
Medlem
Slarviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cottonpicker
Bränn bort det.

Hur menar du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in