2011-03-01, 22:14
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolololol
Har någon provat no!no!?

https://www.my-no-no.com/nono8800_about.asp
Den har funnits på marknaden i några år, men jag har hittat väldigt lite info om den. Min allmänna uppfattning är att den främst riktar sig till kvinnor.
Citera
2011-03-02, 04:00
Medlem
Jag rekommenderar alla killar att börja raka sig under armhålorna, 1 gång i veckan räcker. För min del så blir man inte lika lökig, känner sig fräshare, tjejerna uppskattar det. Absolut inget bögigt med det, tänk er själva om ni var tjejer och låg vid er killes armhåla typ när ni kolla på tv. Inget mys med massa äckligt hår. Det kommer uppskattas!
Citera
2011-03-02, 09:40
Medlem
trolololols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Den har funnits på marknaden i några år, men jag har hittat väldigt lite info om den. Min allmänna uppfattning är att den främst riktar sig till kvinnor.
Män och kvinnor har väl ändå samma hår?
Citera
2011-03-02, 17:09
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Manshår får ibland komplex av rosa feminina produkter män har lite grövre hårstrån än kvinnor som kanske kräver mer för att tas bort.
http://foodcourtlunch.com/wp-content/uploads/2008/12/hairy.jpg
Citera
2011-03-02, 17:42
Medlem
jr.ewings avatar
vill få bort all könshår(man)

tips på smärtfria metoder?
Citera
2011-03-03, 10:17
Medlem
trolololols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jr.ewing
vill få bort all könshår(man)

tips på smärtfria metoder?
Rakning är väl den enda helt smärtfria. Vissa klarar hårborttagningskräm i det området, men det är tydligen inte rekommenderat.
Citera
2011-03-04, 14:12
Medlem
grommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coreytaylor
Testa med vanliga veet vaxremsor. http://popsop.ru/wp-content/uploads/veet1.jpg. Jag vaxar hela kroppen med dessa och det fungerar perfekt Bara att klippa remsorna i lagom storlek beroende på vart du vaxar, skitsmidigt.

Tack för tipset, ska pröva det där. De var ju trots allt billigare också. Ska man bry sig om att de tycker att man ska köpa "speciella" remsor för just "intima områden"? Eller duger de vanliga precis lika bra? Har dessutom hört att dessa "kalla" remsor ska kännas lite mer? :P
Citera
2011-03-05, 15:03
Medlem
coreytaylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grommo
Tack för tipset, ska pröva det där. De var ju trots allt billigare också. Ska man bry sig om att de tycker att man ska köpa "speciella" remsor för just "intima områden"? Eller duger de vanliga precis lika bra? Har dessutom hört att dessa "kalla" remsor ska kännas lite mer? :P

Jag tycker att de vanliga är mycket mer effektiva, och jag har inte märkt någon nämnvärd skillnad i hur ont det gör att vaxa med kallt respektive varmt vax
Citera
2011-03-06, 20:36
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Nej?
Citera
2011-03-08, 02:55
Medlem
hej
hur mycket skulle det kosta ungefär om man skulle göra en laserbehandling på hela överkroppen för att ta bort hår? rygg, armar, axlar, bröst, mage ja överallt. och det är mörka och grova hårstrån.
Citera
2011-03-08, 11:59
Medlem
grommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coreytaylor
Jag tycker att de vanliga är mycket mer effektiva, och jag har inte märkt någon nämnvärd skillnad i hur ont det gör att vaxa med kallt respektive varmt vax

OK, låter bra - tack

Nu en sista fråga, ifall jag nu failar igen, finns det någon salong i GBG som sysslar med "brazilian för män"?
Citera
2011-03-17, 03:12
Medlem
Tankte fraga,

jag har ganska hariga ben. Finns det nagra killar som anvander nagon maskin for att trimma ner skiten?
vilken trimmare skulle ni rekommendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in