2010-10-30, 05:28
Medlem
x0ms avatar
Jag provade tidigare idag Weet-kräm.
Tjejen använder den på fisken, så jag tänkte att det kan väl inte vara så farligt ändå? Rakning tar tid, och kräver en viss försiktighet.. Nått man inte har mycket av när man är mer eller mindre hög på energidryck.
Sagt och gjort. Satte mig bredbent på toaletten, läste lite snabbt på paketet...
Kletade in lagom med kräm där det behövdes, väntade dom 3 minuter det stog att man skulle vänta.
Tar sedan den lilla skrapan och skrapar loss håret ovanför slangen, funkade ju fint till min stora förvåning.. Drar sen lite försiktigt på kulpåsen och satan. Shit. Det kändes som jag drog med hela kulpåsen... Men, man som man är, biter man ihop och slutför projektet..
Nu kan jag knappt gå, får gå bredbent som långben på fyllan. Kan inte ha underkläder.
Låg i sängen med tjejen, kollade på film och stretade som en blondin.
har fått ett gäng små "skavsår" på kulpåsen. Så, ta det sakta med Weet på kulpåsen, det funkar, men det funkar jävligt ont :]
Citera
2010-10-30, 05:49
Moderator
Arne.Ankas avatar
3minuter är nog lite för lång tid för ömtålig hud?
Citera
2010-10-30, 07:09
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asteak
hoho inte en chans att jag låter ett sliddjur slicka mig i dajmkrysset

Oj oj du vet inte vad du missar broder. Jag kan otroligt mycket rekommendera det
Citera
2010-10-30, 07:10
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trajfors
Är så jävligt förbannad på att göra IPL men jag tror det är en bluff som cosmetic surgery.

Ingen som har gjort detta och märkt skillnad?

Nu har det gått ett litet tag efter första behandlingen (OBS: man måste göra mellan 4-8). Och JA jag märker skillnad. Helt underbart man ser verkligen att det har hänt grejer. Kul som fan!
Citera
2010-10-31, 17:25
Medlem
emmitusss avatar
Vaxade mig igår med veet intimvax och idag har jag som små blåsor nästan på hela området, fast det är inte blåsor och det är väldigt irriterat. Vaxade bara bikinilinjen eftersom jag inte vågade mer då det även började blöda lite smått.
Är det någon annan som har råkat ut för samma sak eller är jag bara extra känslig?
Citera
2010-11-01, 19:45
Medlem
asteaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Oj oj du vet inte vad du missar broder. Jag kan otroligt mycket rekommendera det

Nu känns detta an aning OT men men. Är det verkligen så skönt? Min polare är helt såld på rimjobs men jag har inte rikigt fastnat för det. Han brukar beskriva det rätt så bra. Han mustar liksom rövhålet på sin brud, spottar och håller på.

Ack du broder ty mitt rövhål är privat. Än så länge
Citera
2010-11-02, 04:12
Medlem
Är det någon här som successivt använder sugaring för att få bort oönskat hår?

Jag provade en gång, men det tycktes inte fungera för mig. Kanske kan bero på att jag kokade blandningen för länge? Fast jag testade att dra i det för att göra det mjukare och få in luft, samt ha i litelite vatten tills det fick en bra klistrig konsistens - borde det inte fungera då?
Citera
2010-11-02, 21:15
Medlem
pdngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milk-
Är det någon här som successivt använder sugaring för att få bort oönskat hår?

Jag provade en gång, men det tycktes inte fungera för mig. Kanske kan bero på att jag kokade blandningen för länge? Fast jag testade att dra i det för att göra det mjukare och få in luft, samt ha i litelite vatten tills det fick en bra klistrig konsistens - borde det inte fungera då?

Vill också veta det! Provade en gång på fittan och det kändes som det funkade, gjorde ont som fan men sen när jag kontrollerade så hade väldigt många hårstrån bara brytits av... utsatte mig för smärta i onödan alltså så det var ju inte så kul.
Skulle va kul med ett recept som man VET funkar.
Citera
2010-11-10, 18:07
Medlem
nummerelvas avatar
Någon som vet vad som händer om man inte får upp ett inåtväxande hårstrå (mellan benen)? Måste man gå till vårdcentral eller nåt?
Citera
2010-11-10, 19:33
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nummerelva
Någon som vet vad som händer om man inte får upp ett inåtväxande hårstrå (mellan benen)? Måste man gå till vårdcentral eller nåt?

Då kan du leka doktor själv och skära upp området med en kniv/skalpell för att få ut hårstråt

Skämt o sido brukar det lösa sig, skulle det inte gå bra får du åka till läkaren och be dem fixa det, de är van att gräva runt kring könsorganen hos folk så du är inte den första som de gör det på om jag säger så
Citera
2010-11-11, 14:54
Medlem
!!!!

Jag har nu gjort ett par permanent hårborttagningar med laser för några månader sedan och nu tappar jag hår på huvudet och har högre panna trots att jag haft tjockt hår, vad är detta? (är ung)
Citera
2010-11-12, 00:42
Medlem
HTML-kod:
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KPqOQnpragc?fs=1&amp;hl=sv_SE&amp;rel=0&amp;color1=0x5d1719&amp;color2=0xcd311b"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KPqOQnpragc?fs=1&amp;hl=sv_SE&amp;rel=0&amp;color1=0x5d1719&amp;color2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Senast redigerad av Waterbed 2010-11-12 kl. 00:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in