Citat:
Ursprungligen postat av nummerelva
Någon som vet vad som händer om man inte får upp ett inåtväxande hårstrå (mellan benen)? Måste man gå till vårdcentral eller nåt?

Då kan du leka doktor själv och skära upp området med en kniv/skalpell för att få ut hårstråt
Skämt o sido brukar det lösa sig, skulle det inte gå bra får du åka till läkaren och be dem fixa det, de är van att gräva runt kring könsorganen hos folk så du är inte den första som de gör det på om jag säger så