Citat:
Ursprungligen postat av Symaskinen
Det finns ju naturligtvis alltid två aspekter av allting. Menar du att jag ska IPLa benen eller hela kroppen? Det jag rent spontant opponerar mig emot är att jag inte vet om jag vill ta bort allt mitt hår permanent. Det vore ju dumt om jag t.ex. inte skulle tycka att det såg bra ut. Vidare är det ju naturligtvis en kostnadsfråga, läste lite kring ljusbehandlingar och de verkar ju i regel vara tämligen dyra och att processen måste upprepas 4-6 gånger?
Ta kontakt med användaren Laserboy här på FB. Han kan sina grejer och är billig. Håller till i Västerås.
Är du vältränad? Annars borde du vara försiktig med att både vaxa och ipla..kan se dumt ut bara om du inte sköter om din kropp i övrigt ...