Har ett litet "problem". Har sjukt mycket hår på benen, alldeles för mycket. På övriga kroppen har jag alldeles lagom hår, lagom manligt. Men på benen, där är det som en apa.
Så min fråga, vad ska jag göra för att få lagom längd/täthet på det? Vill ju inte ta en rakhyvel, vill inte bli en liten pojke.
Har tagit en sax och klippt lite ibland, men är väldigt tidskrävande och väldigt svårt. Sen har jag även tagit "långa hårstår" sidan av rakapparaten upp vid låren för att korta ner det där.
Har ni några tips?