Jag har väldigt svarta hårstrån och blek hud så jag undrar.. kommer laser funka super och en fråga till er som har gjort det;
är det värd det? när ser du hårstråna efter en behandlning? vilken typ av färg har du på hud och håret?
Håren skall helst vara mörka. Ju mörkare hår desto bättre resultat. Ljusa hår kan behandlas, men får ej vara helt vita eller grå. När det gäller dessa ljusa hår brukar 40-60% försvinna efter 6-8 behandlingar.
du har ju perfekta kombinationen, man ska helst ha vithy och svarta hårstrån, de ska helst vara tjocka också. Min syster har ganska vithy lite olivfärgad men svarta tjocka hårstrån och håller justnu på med laserbehandlingar, ser jätte fint ut!
Jag vill gärna höra om några killar har erfarenheter av att ta bort hår på magen och på bröstet och har rekommendationer att ge om vad som är bäst och gärna hur man undgår röda prickar m,m efteråt!!??
tja
funderar på att skaffa mig elektrisk trimmer för rakning runt kön och eventuellt ansande av raggarsträng, mage och bröst. Jag vill ju inte renraka mig på dessa ställen utan bara trimma ner lite. Ni som gör likadant, vad använder ni för prylar?