2013-04-16, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SimonH3k3
Välj helt bort kolhydrater, du blir både slank (gick själv ner 12 kg på 3 månader) samt ökar i styrka. Jag gick från bänkpress 55kg till 65 kg. Är både stark och har tydliga magrutor numera, trots att jag bara tränat i 4 månader.
På fyra månader lyfter man mer vad man än gör. Att välja bort kolhydrater helt är ett kass råd till styrketränande.
Citera
2013-04-16, 21:25
Medlem
sedans avatar
Citat:
Välj helt bort kolhydrater, du blir både slank (gick själv ner 12 kg på 3 månader) samt ökar i styrka. Jag gick från bänkpress 55kg till 65 kg. Är både stark och har tydliga magrutor numera, trots att jag bara tränat i 4 månader.
Kul att du skall ge tips trots att du är grönare än gräset.
Citera
2013-04-16, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Kul att du skall ge tips trots att du är grönare än gräset.

Okej, Mr.Expert Jag antar att du vet så mycket mera än mig inom det här ämnet trots att jag både har läst ett antal träningsböcker samt har egen erfarenhet av detta.
Citera
2013-04-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
På fyra månader lyfter man mer vad man än gör. Att välja bort kolhydrater helt är ett kass råd till styrketränande.

Givetvis lyfter man mera på fyra månader förutsatt att man vet vad man håller på med. Jag gissar att du inte har läst särsklit mycket om träning utan mest lärt dig genom såkallad "bro-sciense"
Citera
2013-04-16, 21:37
Medlem
sedans avatar
Citat:
Okej, Mr.Expert Jag antar att du vet så mycket mera än mig inom det här ämnet trots att jag både har läst ett antal träningsböcker samt har egen erfarenhet av detta.
Du antar helt, helt rätt.
Citera
2013-04-16, 21:45
Bannlyst
Citat:
Givetvis lyfter man mera på fyra månader förutsatt att man vet vad man håller på med. Jag gissar att du inte har läst särsklit mycket om träning utan mest lärt dig genom såkallad "bro-sciense"
Citera
2013-04-16, 21:54
Medlem
Seether14s avatar
Citat:

Troll? Annars får du nog läsa om, läsa rätt... Försök gärna ta till dig kostens innebörd också, "träningsböcker" är sällan väsentliga i ämnet. Och någon "egen" erfarenhet av kost och dess effekter tar väldigt lång tid att skaffa sig.
Citera
2013-04-16, 22:02
Medlem
Blaxmixs avatar
Spring mer och ät mindre.
Citera
2013-04-17, 02:10
Medlem
De finns inga genvägar min son, möjligtvis diuretika skulle kunna hjälpa dig, men du e förmodligen inte tillräckligt påläst om det.
Citera
2013-04-17, 04:33
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

sjukt stark är du...är du säker på att det inte är revbenen du ser?
Citera
2013-04-17, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
De finns inga genvägar min son, möjligtvis diuretika skulle kunna hjälpa dig, men du e förmodligen inte tillräckligt påläst om det.
"Det finns inga genvägar" och sen ändå nämna att mecka med vätskebalans som är kortvarigt och farligare än de flesta steroiderna där ute lol
Citera
2013-04-17, 09:56
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
sjukt stark är du...är du säker på att det inte är revbenen du ser?
Precis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in