• 1
  • 2
2013-04-14, 17:59
Medlem
TJa jag har lite funderingar här jag är 30 bast väger 82 kg (hyfsat vältränad ) tränar regelbundet efter bra schema 6 dar i veckan mkt kondition inlagt 4 dagar i veckan äter bra mat var 3e timma då uteslutet kyckling brunt ris och grönsaker . Nu är det så att jag försöker bli rippad till sommaren men har lixom stannat av kommer inte längre , Funderar på att köra en testo e kur men undrar om det skulle hjälpa mig .. tacksam för tips ?
Citera
2013-04-14, 18:16
Medlem
Hur lång är du?
Citera
2013-04-14, 18:18
Medlem
Fan skrämmande hur såpass okunniga människor så lätt verkar ha tillgång till faktiskt jävligt farliga preparat.

Synd att naturens lag inte gäller för människan längre..

Nej, rör inte några jävla aas för att du vill ha en "quick-fix" till sommaren, sorgligt att en 30åring inte kommit längre i sin mentalitet.

Se över din kost istället
Citera
2013-04-14, 18:21
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Kör Insanity Workout. Tar 60 dagar och du får helt sjuka resultat.
Citera
2013-04-14, 18:41
Medlem
läs på både på forum och här : http://fitnesskolan.se/category/deff/

Nej, rör inte testo. Du kan inte tillräckligt om det!
Citera
2013-04-14, 18:53
Medlem
Highsounds avatar
Ät mindre.
Citera
2013-04-14, 19:15
Medlem
MuscleSharks avatar
Du får helt enkelt experimentera lite med kalorierna. Dra ner något ytterligare på kolhydraterna men håll fortfarande högt protein.
Om du vill ta aas är det upp till dig, men du ska i såna fall va påläst och veta vad du gör. Testo gör dig inte rippad, det är kosten och träningen som gör. Testo hjälper dig behålla muskelmassa och styrka lättare när du ligger på kaloriunderskott.
Citera
2013-04-14, 19:48
Medlem
sedans avatar
Näfan, satsa direkt på dnp, testo p, tren a och winnar. Då jävlar kommer du bli fit som en kung.

I övrigt så skulle jag se över din kost, eftersom du inte får i dig tillräckligt med fett.
Citera
2013-04-14, 19:50
Medlem
different_trips avatar
Varför skulle testo magiskt förändra din kropp? Kommer inte hända något om du inte tar tag i det ursprungliga felet - dina matvanor.
Citera
2013-04-15, 13:51
Medlem
TheMentalitas avatar
Alltid detta sökande efter genvägar. Ligger väl i mångas natur antar jag. Om du förändrar din kost och tränar på bra ska du se att det blir resultat, hur snabbt det blir hänger väl på hur bra du gör det.
Angående testot, vad förväntar du dig att det ska ge dig?
Citera
2013-04-15, 14:38
Bannlyst
Om man inte kan något om kost & träning kan man alltid börja självmedicinera med allehanda preparat. Som alla jävlar som sprang och köpte craze när de fick höra att det innehöll amfetamin-aktigt tjosan.

Eller som min kloka gamla lektor en gång sa: "Om man saknar information så är alltid det bästa att gå till apoteket och få piller utskrivna, eller tjacka av andra mindre nogräknade utifall det är receptbelagt. Då blir allt bra"

Omringad av nötter
Senast redigerad av Alltidxx 2013-04-15 kl. 14:44.
Citera
2013-04-15, 15:41
Medlem
Bästa rådet har du redan fått. Ät mindre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in