TJa jag har lite funderingar här jag är 30 bast väger 82 kg (hyfsat vältränad ) tränar regelbundet efter bra schema 6 dar i veckan mkt kondition inlagt 4 dagar i veckan äter bra mat var 3e timma då uteslutet kyckling brunt ris och grönsaker . Nu är det så att jag försöker bli rippad till sommaren men har lixom stannat av kommer inte längre , Funderar på att köra en testo e kur men undrar om det skulle hjälpa mig .. tacksam för tips ?
Du får helt enkelt experimentera lite med kalorierna. Dra ner något ytterligare på kolhydraterna men håll fortfarande högt protein.
Om du vill ta aas är det upp till dig, men du ska i såna fall va påläst och veta vad du gör. Testo gör dig inte rippad, det är kosten och träningen som gör. Testo hjälper dig behålla muskelmassa och styrka lättare när du ligger på kaloriunderskott.
Alltid detta sökande efter genvägar. Ligger väl i mångas natur antar jag. Om du förändrar din kost och tränar på bra ska du se att det blir resultat, hur snabbt det blir hänger väl på hur bra du gör det.
Angående testot, vad förväntar du dig att det ska ge dig?
Om man inte kan något om kost & träning kan man alltid börja självmedicinera med allehanda preparat. Som alla jävlar som sprang och köpte craze när de fick höra att det innehöll amfetamin-aktigt tjosan.
Eller som min kloka gamla lektor en gång sa: "Om man saknar information så är alltid det bästa att gå till apoteket och få piller utskrivna, eller tjacka av andra mindre nogräknade utifall det är receptbelagt. Då blir allt bra"
Omringad av nötter
Senast redigerad av Alltidxx 2013-04-15 kl. 14:44.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!