2013-04-15, 16:50
Medlem
Neeej. Allla dessa nybörjare som ska börja med AAS för att dom ska bli "Rippade" till sommaren.

Vad tror ni AAS är egentligen? Kan du inte få resultat utan AAS kommer du inte få det med heller. Dessutom är det inget DUNDER som ökar din muskelprogress x10. Du hinner aldrig få märkvärda resultat före sommaren, det är för fan snart maj.

Satsa på beach 2014 istället, då har du lite rimligare mål.

EDIT: Dessutom bör du nog se över lite mer KUNSKAP om träning. Dels AAS, men främst kost samt träningslära och liknande. Att kroppen bara kan ta upp XXX mängd protein och således måste man äta var 3e timme, är bullshit och är en seglivad myt som jag inte förstår varför folk fortfarande tror på.
Citera
2013-04-15, 17:36
Medlem
Fudge0wns avatar
Om du redan är "hyffsat vältränad" så får du helt enkelt börja deffa om du vill bli rippad.
Citera
2013-04-15, 18:16
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oden83
TJa jag har lite funderingar här jag är 30 bast väger 82 kg (hyfsat vältränad ) tränar regelbundet efter bra schema 6 dar i veckan mkt kondition inlagt 4 dagar i veckan äter bra mat var 3e timma då uteslutet kyckling brunt ris och grönsaker . Nu är det så att jag försöker bli rippad till sommaren men har lixom stannat av kommer inte längre , Funderar på att köra en testo e kur men undrar om det skulle hjälpa mig .. tacksam för tips ?

Går du inte ner har du ett för högt kaloriintag, så du måste äta mindre. Sätt av några timmar till att läsa på om hur man deffar, räkna ut kaloribehov (eller justera neråt om du inte går ner) och börja skriva ner dina resultat.

Du kan få mer tips i närings-forumet om du skriver ner alla dina stats och vad du äter.
Citera
2013-04-15, 18:21
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Det har inte bara med kost och träning att göra. Alla har inte genetiska förutsättningar för att bli riktigt rippade med magrutor och grejer.
Citera
2013-04-15, 18:25
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg
Alla har inte genetiska förutsättningar för att bli riktigt rippade med magrutor och grejer.

Jodå.
Citera
2013-04-15, 18:41
Medlem
sedans avatar
Citat:
Det har inte bara med kost och träning att göra. Alla har inte genetiska förutsättningar för att bli riktigt rippade med magrutor och grejer.
Schysst ursäkt.
Citera
2013-04-15, 21:30
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Jodå.

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Schysst ursäkt.
Bullshit!
Citera
2013-04-16, 12:54
Medlem
sedans avatar
Citat:
Bullshit!
Så vad är det, rent genetiskt, för skillnad säger du?
Citera
2013-04-16, 13:12
Medlem
Visst spelar genetik in med tanke på de biffar jag sett som tränar helt efterblivet. Alla har det inte lika lätt helt klart.
Citera
2013-04-16, 14:28
Medlem
Rangvalds avatar
Idiotin är enorm i flashbacks träningsavdelning..

ALLA kan bli rippade, oavsett genetik, allt som behövs är rätt träning och kost. Genetiken avgör däremot hur dina muskler är formade, hur fort dina muskler byggs upp, i vilken ordning kroppsfett försvinner osv.

Men att säga att bara vissa kan bli rippade är bara korkat..
Citera
2013-04-16, 16:00
Medlem
Börja punda, titta bara på alla tjackisar. Åtrovärd form, synliga revben är det nya 6-packet.

Dumma frågor får dumma svar, men sänk kaloriintaget ytterligare och/ eller lägg in lite (mer) konditionsträning.
Citera
2013-04-16, 19:10
Medlem
Välj helt bort kolhydrater, du blir både slank (gick själv ner 12 kg på 3 månader) samt ökar i styrka. Jag gick från bänkpress 55kg till 65 kg. Är både stark och har tydliga magrutor numera, trots att jag bara tränat i 4 månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in