Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-30, 16:15
  #205
Medlem
erkkfans avatar
Resa till Portugal, tips på vart?

Tjo,
Är ett grabb gäng som tänkt åka till Portugal till sommaren, men aldrig varit där tidigare så tänkte bara kolla ifall någon vet något nice ställe? Vill kunna dra ut och festa, käka lite substanser, röka lite weed och ha kul ett par kvällar, men vill gärna också kunna dra oss tillbaka och bara koppla av och ladda upp batterierna och ha en typisk solsemester.

Vet ni något så kom gärna med förslag, skulle uppskattas som fan!
Citera
2023-03-30, 16:17
  #206
Medlem
Tomtekukars avatar
Algarve
Citera
2023-04-04, 12:30
  #207
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkkfan
Tjo,
Är ett grabb gäng som tänkt åka till Portugal till sommaren, men aldrig varit där tidigare så tänkte bara kolla ifall någon vet något nice ställe? Vill kunna dra ut och festa, käka lite substanser, röka lite weed och ha kul ett par kvällar, men vill gärna också kunna dra oss tillbaka och bara koppla av och ladda upp batterierna och ha en typisk solsemester.

Vet ni något så kom gärna med förslag, skulle uppskattas som fan!

Jag har varit i Lissabon flera gånger och nu i början av maj bär det av till Porto. Det senare kan jag inte svara något om eftersom jag först skall åka dit. Däremot kan ni få lite Lissabon tips av mig.

När det gäller droger, så har ni skiten överallt där. Det säljs helt öppet. Själv pundar jag inte så jag kan heller inte svara på om det är bra skit eller bara bluff.
Men Jardim de Estrella (stjärnparken) är ett riktigt trevligt ställe där man kan träffa massor av sköna människor.
Vill ni chilla lite bland lyx och flashiga uteserveringar, kanske bada och frysa arslet av er (Atlantvattnet är kallt) så ta pendeltåg till Cascais.
Citera
2023-08-11, 01:38
  #208
Medlem
Bara romer som springer runt och försöker sälja ”koks” var får man bra skit ifrån?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2116494

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback