2009-06-26, 10:08
Medlem
Sommarflipflops avatar
damn, skulle inte han släppa nytt album i år?
Citera
2009-06-26, 11:08
Medlem
dannywtfs avatar
Växte också upp med Jackson. Körde Thriller på LP samt hade en "best of" på kasettband. Det var ungefär när det började gå utför, så man förstod ju inte att han var enorm mer än att man tyckte att låtarna var grymt bra. Black or White spelades sönder den sommaren...
Citera
2009-06-26, 11:14
Medlem
BarbieBottoms avatar
Usch. Känner samma tomma känsla som när Freddie Murcery avled.
Konstigt egentligen hur en människa man aldrig träffat kan påverka en så mycket.

Jag själv tror bara gott om Michael. En av få människor som gett mig hopp om mänskligheten. Och det tänker jag hålla fast vid.
Citera
2009-06-26, 11:20
Medlem
Just another nigger pedofile dead?
Var på tiden.
Citera
2009-06-26, 11:35
Medlem
Läthers avatar
Visst har han gjort några bra låtar, men jag är inget större fan. Får också vibbar av Elvis. Med det menar jag att han egentligen lever men vill slippa all uppmärksamhet.
Citera
2009-06-26, 12:35
Medlem
Kricas avatar
Faan va gött äcklet e dö!!!!!
Citera
2009-06-26, 12:45
Medlem
George Wittigs avatar
Kan inte påstå att jag sörjer denna gamla föredetting som inte gjort nåt vettigt musikaliskt på 30 år. Smått osmakligt med alla medier och kändisar/halvkändisar som nu ska gråta i rutan och förklara vilket helgon denne MJ var.

Nej, jag säger som Marge's systrar när Homer fejkade sin död: "We are richer for having lost him".
Citera
2009-06-26, 12:59
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George Wittig
Kan inte påstå att jag sörjer denna gamla föredetting som inte gjort nåt vettigt musikaliskt på 30 år. Smått osmakligt med alla medier och kändisar/halvkändisar som nu ska gråta i rutan och förklara vilket helgon denne MJ var.

Nej, jag säger som Marge's systrar när Homer fejkade sin död: "We are richer for having lost him".

hans solokarriär var bara kass enligt dig ?
Citera
2009-06-26, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av George Wittig

nu sköt du dig i foten, jag själv var\är inget stort fan av Michael jackson men det går inte att bortse ifrån att snubben faktiskt har världsrekord i mest antal sålda ex av ett album.
Citera
2009-06-26, 13:25
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone
nu sköt du dig i foten, jag själv var\är inget stort fan av Michael jackson men det går inte att bortse ifrån att snubben faktiskt har världsrekord i mest antal sålda ex av ett album.
ja
för typ 20 år sen!!!

sen dess har han inte gjort något lika stort
utan bara blivit knäpp o vidrig med alla peddo-skandaler, otaliga operationer, påstådda "egna" barn... mm
Citera
2009-06-26, 13:29
Medlem
Snigelfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
ja
för typ 20 år sen!!!

Eh... Thriller är ju ännu idag världens mest sålda album.
Citera
2009-06-26, 13:35
Medlem
brianmolkos avatar
Vad spelar det för roll om han satte det rekordet 1984 ?

f ö hörde han på radio igår Black Or White, funderade på hans hudcancer, och de konserterna i O2 arena, (tror det var där) och hur han skulle klara av dem om han får cellgifter... Hade han hudcancer överhuvudtaget ?
förresten kanske det räckte med operation men ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in