Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-31, 16:54
  #1
Medlem
Glad Påsk kära kamrater!

Jag startade en annan tråd för ett tag sen: https://www.flashback.org/t2052440

Jag och min flickvän har en väldigt härligt sexliv och är väldigt lyckliga tillsammans. Vi har båda pratat om och fantiserat kring att hon har sex med en annan kille som till slut leder till en trekant med dem och mig. Det hela började med att vi la ut en annons på en kontaktsida och hon fick välja bland alla sökande. Dem har haft kontakt ett tag och skickat bilder dem emellan. Vi har bestämt att dem ska träffas ensamma första gången hemma hos oss, under helgen som kommer.

Min flickvän älskar att bli fylld av sperma och sprutad lite varstans. Detta skulle hon också vilja bli av killen som kommer på besök, men eftersom det är vanligt med könssjukdomar törs vi inte utan kondom bara sådär. Hur länge tar det att få fram resultaten om man testar sig?
Hinner man få svar innan helgen?
Hur mycket kan man lita på självtester som man köper på Apoteket?

Saker man kan tänka på inför träffen välkomnas också då detta blir första gången för oss! Jag kommer alltså hålla mig hemifrån under helgen och komma hem till en nyknullad flickvän!
2013-03-31, 17:21
  #2
Medlem
psyDucks avatar
Du kanske ska tänka på att hålla dig i närheten av hemmet så att du snabbt kan ta dig hem om det skulle visa sig att det börjar gå käpprätt åt skogen och killen är en mördarpsykopat som bara gillar scat och fisting.
2013-03-31, 17:21
  #3
Medlem
Ni borde haft med redan från början att ett färsk sådan testintyg kan uppvisas, max en vecka gammal.

Inte svårare än så.

Väljer ni att ändå köra på tar ni en risk att det kliar och skaver rejält sen.
2013-03-31, 17:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartolo
Ni borde haft med redan från början att ett färsk sådan testintyg kan uppvisas, max en vecka gammal.

Inte svårare än så.

Väljer ni att ändå köra på tar ni en risk att det kliar och skaver rejält sen.

Tack för svaret. Frågan var hur länge det tar att få ett sånt, men det vet du kanske inte? Jo, det känns inte bra att chansa..
2013-03-31, 17:31
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psyDuck
Du kanske ska tänka på att hålla dig i närheten av hemmet så att du snabbt kan ta dig hem om det skulle visa sig att det börjar gå käpprätt åt skogen och killen är en mördarpsykopat som bara gillar scat och fisting.

Dem har bra kontakt via meddelanden etc men det är väl just mördarpsykopaterna som spelar snäll.. Tack för tipset!
2013-03-31, 17:46
  #6
Medlem
Infinitiv86s avatar
Inkubationstiden för HIV är upp till 6 veckor. Annars är ni ganska säkra.

Men har ni inget emot att sitta och skjuta eviplera resten av ert liv så är det ingen fara.. Bara att ligga på!
2013-04-02, 10:05
  #7
Moderator
evilhoneys avatar
Fortsätt i din tidigare tråd eller i befintliga trådar om samma sak.
//mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback