Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-08, 20:49
  #1
Medlem
Hejsan!

Jag tänkte dela med mig kring min och min flickväns planer på att prova trekant med en annan kille och hoppas på många seriösa svar på våra frågor.

Vi är ett ungt par på 20 respektive 22 år och har varit tillsammans i över tre år. Vi har alltid gillat att prova nya saker inom sex som nya platser, bondage och krydda till med leksaker. Sen ungefär ett och ett halvt år in i vårt förhållande har jag haft en fantasi om att se min flickvän ha sex med andra killar vilket vi fantiserat om när vi haft sex.

Detta har dock varit mest fantasi från hennes sida framtill ungefär sex månader sen då vi på allvar började fundera på hur det skulle vara. Jag har alltid varit den som tänder mest på tanken men hon har även nu blivit nyfiken och gillar tanken på att ha sex med mig och en annan kille samtidigt. Hon känner däremot ingen lust för tillfället att prova trekant med en extra tjej, detta är heller inget jag har tänkt på utan min fantasi är att se henne njuta av en annan man.

Vi är medlem på kontaktsidor på internet och förslag får vi gott om, nu är bara frågan hur man går vidare. Tjejen tycker det känns lite konstigt att planera en sex-träff utan vill helst att det sker lite spontant. Hur får man tag på killar till en trekant på ett smidigt sätt? Är internet det bästa alternativet?

Våran tanke kring själva sexet är att hon är i fokus och vi killar använder kondom. Hon suger av oss båda och vi turas om att knulla henne. Om allt känns rätt vill hon även prova bli tagen i båda hålen samtidigt. (Hon gillar försiktig analsex)

Hur fungerar allt rent praktiskt kring en trekant? Hur förbereder man? Det känns logiskt att träffas innan och prata rent allmänt och känna efter personkemin och sedan åka hem till någon av oss och köra järnet i sovrummet!

Vill gärna höra andras berättelser kring trekanter, både positiva och negativa upplevelser! Vi älskar varandra och vill inte riskera något men vi båda är sugen och känner att livet är till för att äventyra och utforska!


Hoppas på många svar och tankar!
Citera
2013-01-08, 20:56
  #2
Medlem
Att träffas på neutral mark först och "ta tempen" på varandra låter som en bra plan. Så kan vem som helst av er säga nej innan det händer något.

Jag har inte direkt någon sådan erfarenhet, förutom att en kompis en gång i tiden filmade mig och min dåvarande och sedan fick provknulla henne... kändes inget vidare, men ja... med andra förutsättningar och en annan start så hade det kanske kunnat bli bra.

En fin slump är att jag läste den här novellen i dag. Kanske blir din flickvän lika tänd på den nye killen som i den här historian? Kommer du att vara lika lugn som killen då? Värt att fundera på.
Även jag skulle vilja skämma bort min dam med två män. Tänder på fantasin i alla fall, och hon har sagt att hon vill prova dubbel penetrering. Vi får se om det någon gång blir verklighet.

http://www.sexnovell.se/novell/13737...r-utan-kondom/
Citera
2013-01-08, 21:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theguy-32
Att träffas på neutral mark först och "ta tempen" på varandra låter som en bra plan. Så kan vem som helst av er säga nej innan det händer något.

Jag har inte direkt någon sådan erfarenhet, förutom att en kompis en gång i tiden filmade mig och min dåvarande och sedan fick provknulla henne... kändes inget vidare, men ja... med andra förutsättningar och en annan start så hade det kanske kunnat bli bra.

En fin slump är att jag läste den här novellen i dag. Kanske blir din flickvän lika tänd på den nye killen som i den här historian? Kommer du att vara lika lugn som killen då? Värt att fundera på.
Även jag skulle vilja skämma bort min dam med två män. Tänder på fantasin i alla fall, och hon har sagt att hon vill prova dubbel penetrering. Vi får se om det någon gång blir verklighet.

http://www.sexnovell.se/novell/13737...r-utan-kondom/

Tack för en trevlig lässtund! Väldigt upphetsande!
Citera
2013-01-08, 23:00
  #4
Medlem
realias avatar
Kul, kör hårt! Hade en trekant på nyår, en random tjej (som jag iofs har legat med tidigare) och min kompis. Det var absolut en trevlig upplevelse, men det kräver såklart att man gör sig av med eventuell homofobi, vilket jag inte lider av och inte du heller som det verkar jag och han hånglade bara, inget kuksugande eller så, men man vet aldrig vad som händer i framtiden!

Nu var det ju inte uppstyrt utan det bara hände. Min spontana rekommendation är att göra det med en killkompis, men det är mycket möjligt såklart att det skulle bli konstigt när ni är ett par. Och det känns som en viss skillnad att gå via sexsajter, men det är säkert bra det också! Hoppas någon kan tipsa om det!
Citera
2013-01-09, 01:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realia
Kul, kör hårt! Hade en trekant på nyår, en random tjej (som jag iofs har legat med tidigare) och min kompis. Det var absolut en trevlig upplevelse, men det kräver såklart att man gör sig av med eventuell homofobi, vilket jag inte lider av och inte du heller som det verkar jag och han hånglade bara, inget kuksugande eller så, men man vet aldrig vad som händer i framtiden!

Nu var det ju inte uppstyrt utan det bara hände. Min spontana rekommendation är att göra det med en killkompis, men det är mycket möjligt såklart att det skulle bli konstigt när ni är ett par. Och det känns som en viss skillnad att gå via sexsajter, men det är säkert bra det också! Hoppas någon kan tipsa om det!

Tack för svaret!

Jag har ingen homofobi överhuvudtaget samtidigt som jag absolut inte har någon dragning åt det könet heller. Det skulle aldrig falla mig i att hångla med en man och tanken kring den här trekanten är att vi killar har flickan i fokus och inget sker mellan oss förutom att vi har sex med samma tjej. Vi känner att det passar bättre med någon vi inte känner och inte bor i närheten, utan som vi bara träffar för trekantens skull.

Hur reagerar en kille om en flicka småstöter på krogen t. ex och sedan erbjuder honom en trekant med hennes pojkvän? Lite knepigt, ja? Därför litar vi mer på internet där alla är med på samma sak från början.
Citera
2013-01-09, 01:12
  #6
Medlem
realias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28-days-later
Tack för svaret!

Jag har ingen homofobi överhuvudtaget samtidigt som jag absolut inte har någon dragning åt det könet heller. Det skulle aldrig falla mig i att hångla med en man och tanken kring den här trekanten är att vi killar har flickan i fokus och inget sker mellan oss förutom att vi har sex med samma tjej. Vi känner att det passar bättre med någon vi inte känner och inte bor i närheten, utan som vi bara träffar för trekantens skull.

Hur reagerar en kille om en flicka småstöter på krogen t. ex och sedan erbjuder honom en trekant med hennes pojkvän? Lite knepigt, ja? Därför litar vi mer på internet där alla är med på samma sak från början.
Absolut, jag förstår. Jag känner själv ingen sexuell attraktion till killar, gjorde det inte av sådana skäl utan bara som en ball grej kompisar emellan. Jag tycker inte skaldjur är speciellt gott, men jag kan ju äta det i sociala sammanhang...

Sant, krogen är nog inget alternativ. Så om det ska vara någon okänd så är sexsajter säkert jättebra. Så kan man välja och vraka också.

Om ni är i Skåne så kan jag ställa upp. Jag lovar att jag inte ska röra dig.
Citera
2013-01-09, 01:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realia
Absolut, jag förstår. Jag känner själv ingen sexuell attraktion till killar, gjorde det inte av sådana skäl utan bara som en ball grej kompisar emellan. Jag tycker inte skaldjur är speciellt gott, men jag kan ju äta det i sociala sammanhang...

Sant, krogen är nog inget alternativ. Så om det ska vara någon okänd så är sexsajter säkert jättebra. Så kan man välja och vraka också.

Om ni är i Skåne så kan jag ställa upp. Jag lovar att jag inte ska röra dig.

Okej, jag förstår! Jag har gjort det med polare på fyllan, som en galen grejj, men det är en annan sak
Tyvärr så håller vi oss till mitten av Sverige, men vem vet, en resa neråt i sommar kanske!
Citera
2013-01-09, 01:16
  #8
Medlem
Internet är en bra plats. Att försöka hitta någon spontant ute på en krog tex, kan vara svårt. Iofs så söker ju ni en kille och det kan funka. Det är liksom svårt att ta upp med någon irl . "du vill du hem till oss och dubbelmacka henne?"

Då tycker jag att det är lättare på nätet. Där kan ni ju även få se personen och dess kön innan ni träffar honom.
Eller, om du har en jättebra polare som du kan lita på. Då är det det smidigaste. Jag har en bästa polare som knullat min tjej en gång, samtidigt som mig. Han håller käft och jag blev inte ett dugg sotis.
Citera
2013-01-09, 12:58
  #9
Medlem
Gemenis avatar
Har stor erfarenhet av detta. Jag och min sambo har haft trekanter med båda könen. När en extra kille är med så är det hon som är i fokus. Vi har testat dp och det uppskattades av min sambo. Jag har en kille som brukar knulla henne då och då, detta styr.jag över och överraskar henne. Antingen så kommer han hem till oss elr så skickar jag iväg henne till honom.
Citera
2013-01-09, 13:03
  #10
Medlem
Gemenis avatar
Glömde bort frågan. Men vi har haft med en polare, krogragg och via nätet. Tjejen som var med var vår granne så där vart det rätt ofta dopp i grytan. Slutade när hon fick pojkvän.

Tips kan vara att söka via BC elr liknande sidor. Dock är det många idioter så det gäller att hitta rätt. Vilket vi har gjort och som vi båda har glädje av.
Citera
2013-01-09, 17:34
  #11
Medlem
ta en kompis, blir mycket roligare, har själv erfarenhet av det... dock måste du lita på kompisen!
Citera
2013-01-10, 12:39
  #12
Medlem
cashmoney2s avatar
Jag och tjejen jag dejtar nu har provat både med extra tjej, extra kille och med par. Hitta personen kan du göra på många sätt men rekommenderar nätet och framförallt bodycontact. Viktigt är att du hittar någon som förstår att det här är er fantasi som sker på era villkor och inte bara ett enkelt sätt för honom att få tömma, så krogen tycker jag är mest risky!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback