Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-17, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Så ibland hjälper det mot min adhd ochdåliga motorik, oftast inte.
Jag undrar hur mycket Noopept kosttillskott verkligen hjälper mot ADHD?
Citera
2016-03-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyfang
Nootropics hjälper koncentrations förmågan och ger dig bättre fokus. Det innebär att det kan lösa många av de problem som är förknippade med ADHD.
Citera
2016-03-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninaross
Nootropics hjälper koncentrations förmågan och ger dig bättre fokus. Det innebär att det kan lösa många av de problem som är förknippade med ADHD.
Bättre koncentrationsförmåga och fokus vore till stor hjälp. Då är det säkert lättare att komma igång med saker också.
Citera
2016-03-18, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lyfang
Jag har själv adhd och käkat noopept i mer än 5 månader. Det har hjälpt mig hålla fokus på en sak i taget utan att tankarna springer iväg och det i sin tur har hjälpt mig med skolan plus allt annat i mitt dagliga liv.
Citera
2016-03-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitterville
Jag har själv adhd och käkat noopept i mer än 5 månader. Det har hjälpt mig hålla fokus på en sak i taget utan att tankarna springer iväg och det i sin tur har hjälpt mig med skolan plus allt annat i mitt dagliga liv.
Har läst på reddit där flera personer som haft adhd, har mer eller mindre fått kontroll över sin adhd med hjälp av noopept.
Citera
2016-03-20, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av censor3d
Har läst på reddit där flera personer som haft adhd, har mer eller mindre fått kontroll över sin adhd med hjälp av noopept.
Aa det var på reddit jag fick tips om att Noopept skulle kunna hjälpa mot min adhd.
Citera
2016-03-21, 19:05
Medlem
Här är en länk där flera personer diskuterar hur bra noopept fungerar för personer som lider av Adhd:
https://www.reddit.com/r/Nootropics/comments/38mm6q/noopept_works_wonders_especially_for_my_adhd_but/
Citera
2016-03-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censor3d
Här är en länk där flera personer diskuterar hur bra noopept fungerar för personer som lider av Adhd:
https://www.reddit.com/r/Nootropics/comments/38mm6q/noopept_works_wonders_especially_for_my_adhd_but/
Noopept hjälper mot depression och mycket andra saker än adhd som bör också lyftas fram.
Citera
2016-03-24, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 65harry
Noopept hjälper mot depression och mycket andra saker än adhd som bör också lyftas fram.
Den har förmodligen samma effekt på personer utan adhd
Citera
2016-03-25, 18:52
Medlem
Citat:
Alcar funkar också bra.
Tycker Citicoline är snäppet vassare.
Citera
2016-03-27, 13:13
Bannlyst
Citat:
För mig är det noopept, eftersom det går att kombinera med andra nootropics och det är lättare att experimentera med dosen om man inte får bra effekt på en gång.
Visst det tog 2-3 veckor innan jag kände av effekten till fullo men det är bättre i längden helt klart.
Citera
2016-03-27, 22:52
Bannlyst
Provade noopept i pulver häromdagen eftersom mina kapslar tagit slut. FYfan det smakade inte alls gott. Hur ska man ta det för att slippa den hemska smaken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in