Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-03-20, 22:00
  #1
Medlem
flashcars avatar
Blev av med körkortet fö 1.5 år sen.. min spärrtid va på 1 år. Nu ska jag alltså lyckas ge urin till någon under 6 månader (jobbigt). Frågan är vem fan jag ska lämna de till? Trafikverket kommer jag till 20 bastare som dricker choklad samtidigt.. aina bror säger ring trafikverket.

Ska ja leta upp nån privat ellet ska ja pissa i deras brevlåda?? Ska aldrig mer stanna för polisen även om jag är laglig, dom hittar alltid på nåt!
Citera
2013-03-20, 22:04
  #2
Avstängd
N3WSt4RTs avatar
Vad yrar du om? Se till att nyktra till om du ska vara i trafiken!
Citera
2013-03-20, 22:05
  #3
Medlem
Är du dum i huvudet eller spelar du korkad?

Ska du lämna läkarintyg för att styrka nykterhet så är det väl en god ide att börja med att ta kontakt med en beroendemottagning eller dyl.
Citera
2013-03-20, 22:09
  #4
Medlem
Barbieblond2000s avatar
Du ska uppenbarligen vara nykter när du startar trådar här också, inte bara i trafiken.....
Citera
2013-03-22, 06:43
  #5
Medlem
du ska kontakta en läkare å visa han papprena om urinprover som du har fått å sen gå på provtagningar , sen när de e klart skickar läkaren provsvaren till transportstyrelsen som sen gör en utredning om du e lämplig eller inte,, sen kan du få förlängda prover om dom inte e nöjda å så kan de hålla på om å om igen, har gått på prover i 3 år nu å e inte klar än, dom ger sig inte, dom e stenhårda ... lycka till.....
Citera
2013-03-22, 12:37
  #6
Medlem
flashcars avatar
men jag har inga papper på domen. äre bara gå förbi tingsrätten o be om det? sen exempel vilka som hjälper med piss? vårdcentralen blev diss
var ej påverkad vid tillfället, blodet hade spår bara, jävla rättsväsen. vissa kör grymt som jag så ni behöver inte oroa er!

//born streetracer
Citera
2013-03-22, 14:55
  #7
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashcar
men jag har inga papper på domen. äre bara gå förbi tingsrätten o be om det? sen exempel vilka som hjälper med piss? vårdcentralen blev diss
var ej påverkad vid tillfället, blodet hade spår bara, jävla rättsväsen. vissa kör grymt som jag så ni behöver inte oroa er!

//born streetracer
Är det rättsväsendets fel att du knarkar? Systemet är till för att hålla pundare som dig borta från trafiken. Sätt dig i en håla och rök på i stället för att sitta och gnälla på andra när du har gjort fel!
Citera
2013-03-22, 15:19
  #8
Medlem
flashcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Är det rättsväsendets fel att du knarkar? Systemet är till för att hålla pundare som dig borta från trafiken. Sätt dig i en håla och rök på i stället för att sitta och gnälla på andra när du har gjort fel!
pundare som mig.. haha! så alla som har använt cannabis kör dåligt? du kör säkert som en jävla bitch jämfört med mig hur väck jag än är. är det bra att man inte kan köra om de finns spår i kroppen av det trots man inte är påverkad?

jag är en gåva till trafiken!!
Citera
2013-03-22, 15:21
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashcar
pundare som mig.. haha! så alla som har använt cannabis kör dåligt? du kör säkert som en jävla bitch jämfört med mig hur väck jag än är. är det bra att man inte kan köra om de finns spår i kroppen av det trots man inte är påverkad?

jag är en gåva till trafiken!!
Så du menar att polisen tog in dig helt utan anledning?
Citera
2013-03-22, 15:24
  #10
Medlem
flashcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spetnazz
Så du menar att polisen tog in dig helt utan anledning?
nej dom letade o väntade ljög i redogörelsen

om jag bara hade tillgång till c4 o va lite mer instabil..
__________________
Senast redigerad av flashcar 2013-03-22 kl. 15:41.
Citera
2013-03-22, 20:12
  #11
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashcar
pundare som mig.. haha! så alla som har använt cannabis kör dåligt? du kör säkert som en jävla bitch jämfört med mig hur väck jag än är. är det bra att man inte kan köra om de finns spår i kroppen av det trots man inte är påverkad?

jag är en gåva till trafiken!!
Ja, är sinnena avtrubbade av kemiska substanser så har man inte i trafiken att göra. Du må tro att du kör som en Gud medan sanningen är att du är en fara för både dig själv och andra.
Citera
2013-03-22, 20:26
  #12
Medlem
flashcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Ja, är sinnena avtrubbade av kemiska substanser så har man inte i trafiken att göra. Du må tro att du kör som en Gud edan sanningen är att du är en fara för både dig själv och andra.
Spår i blodet påverkar inte sinnena. Men olika folk påverkas olika förstås
Alltså borde det egentligen finnas en gräns på hur lågt iq man får ha innan man börjar bli en allmän fara i vissa trafiksituationer. Att veta o tänja på gränser är mindre farligt än att som käringbilist ta sina barn till jobbet i rusningstrafik
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback