2008-12-08, 14:36
Bannlyst
Va fan är det som händer i den här jävla staden!?! Tur att psykfallet inte hade en kniv eller liknande! Fan va trött man blir....

http://sydsvenskan.se/malmo/article396925/Ung-man-lopte-amok.html

Delar av artikeln borttagen enligt regel 1.02 - upphovsrätten.

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2012-10-07 kl. 23:19.
Citera
2008-12-08, 14:51
Medlem
fy fan

sjukt om man var där skulle man ju Rushat mot han och get han en hopp spark i Ryggen eller i huvudet så han stupar och får smaka på sin egen medicin i Asfalten! fy fan sparka en kvinna så lågt.
Citera
2008-12-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZwA
sjukt om man var där skulle man ju Rushat mot han och get han en hopp spark i Ryggen eller i huvudet så han stupar och får smaka på sin egen medicin i Asfalten! fy fan sparka en kvinna så lågt.

klart att du hade...
Citera
2008-12-08, 23:48
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slalompjäxor
klart att du hade...

Hade nog dom flesta icke fegisar gjort..
Citera
2008-12-09, 00:00
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Flera polispatruller tillkallades. Strax därefter dök en släkting till den våldsamme mannen upp och kunde få honom att sluta. Enligt ett vittne på platsen uppförde sig den sparkande mannen som om han "inte riktigt var närvarande".
Nån som vet nåt om etniciteten..??
Fick lite vibbar när jag läste det länkade..
Citera
2008-12-09, 03:52
Medlem
Kingfishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Nån som vet nåt om etniciteten..??
Fick lite vibbar när jag läste det länkade..

Eftersom invandrare är kraftigt överrepresenterade bland psykiskt sjuka och förståndshandikappade, så borde det statistiskt sett vara en invandrare från Mellanöstern, Nordafrika.

Citat:
Demografiska faktorer påverkar förekomst av svår mental retardation. Är ingifte en faktor att räkna med också i Sverige?"
http://ltarkiv.lakartidningen.se/1998/temp/pda18189.pdf

Citat:
Mer än hälften av alla barn som skrivs in i särskolan i Göteborg är
invandrare.
http://ki.se/content/1/c6/04/22/25/2002-1_hemsidevnetverksrapp.pdf

Citat:
Det mesta beror på mer diagnostik, man ser vad man letar efter och kan något om, men det finns nog en liten ökning av NP-diagnoser i och med fler överlevande prematurer, fler adoptivbarn och kanske genom ökad invandring. (Det sista får ni ta med en nypa salt, men att ha föräldrar födda utanför Europa har i flera studier visat sig vara korrelerat till en ökad förekomst av autism; mekanismen bakom denna korrelation är dock okänd, men kusingiften verkar inte förklara alltihop
http://www.dagensmedicin.se/asikter/blogg/gastbloggar/mats_reimer/index.xml
Citera
2008-12-09, 17:05
Medlem
Månsans avatar
Sådant här får vi vänja oss vid nu när den gamla fina inrättningen dårhusen försvunnit och alla galningar ska leva som vanliga människor.
Citera
2008-12-09, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Sådant här får vi vänja oss vid nu när den gamla fina inrättningen dårhusen försvunnit och alla galningar ska leva som vanliga människor.
Där har dessa höga gubbar i regeringarna ända sedan 1980 gjort en dundertabbe att avveckla dårhusanstalterna, och då är det inte undra på att det finns många dåra i samhället som springer runt och får frispelet gangska ofta.Borde man inte återinföra dårhusanstalterna igen så att man kan hålla dessa dårar inlåsta en lång tid så att man kan förhindra oväntade överfall i framtiden?
Citera
2008-12-09, 23:59
Medlem
swebarbs avatar
wow shit jag brukar ju gå den gatan rätt så ofta annars.. skulle en sån jävel försöka på mig då jävlar hade jag inte stoppat för att golva han. jävla psykfall.
Citera
2008-12-10, 06:51
Medlem
miapetters avatar
Känns mer som en scizo patient som flippat...
Citera
2008-12-10, 07:51
Medlem
Only in Skåne... önskar jag man kunde säga, tyvärr händer det överallt nuförtiden.
Citera
2008-12-10, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Hade nog dom flesta icke fegisar gjort..

icke-fegisar tillika ninja turtles ja.. jag tvivlar starkt på att en "hoppspark mot huvudet" hade varit det bästa alternativet, såvida det inte är Van Dammes trademark spinning flykick såklart..

vafan ere för fel på er...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in