2013-03-21, 17:29
Medlem
CheddarOsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Vet inte vilken håla du bor i, men i storstäderna brukar bara gubbar (du vet, personer som är 60+) basta nakna. Resten (alltså personer under 65) basta i handduk/badshorts.

Det är skillnad att basta i kalsonger och att basta i handduk. Och jag bor i en storstad i Sverige.
2013-03-21, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Jag har jobbat många år i simhall och dom värsta är svenskar. Har sällan eller aldrig haft problem med invandrare.

Jag har jobbat många år i simhall och dom värsta är invandrarna. Har sällan eller aldrig haft problem med svenskar.
2013-03-21, 17:38
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Det är skillnad att basta i kalsonger och att basta i handduk. Och jag bor i en storstad i Sverige.
Jag får bögvibbar av folk som sitter insvepta i handduk i bastun och att gå in med badbrallor är bara så jävla äckligt!

Bastu badas näck med en sitt-duk under arslet. Man äter fan inte i bastun och man häller fan inte läsk eller spottar på aggregatet. Som väl är badar jag på kallbadhus och dit går inga babbar -då får de stryk av alla stenhårda knegare som sitter där och svär på finska i hettan! Man duschar före, naturligtvis!
2013-03-21, 17:50
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datseyk
Svenskar är lika dåliga kålsupare i detta scenario.

Inte när jag har varit och simmat. Vissa grupper av nybyggare är mycket överrepresenterade i hygien och bråkproblematiken. Det kanske saknas simhallar eller var det fritidsgårdar... kanske basketplaner... åhhh Jan Helin ge mig svar! Jag blir kränkt.
2013-03-21, 18:07
Medlem
losfers avatar
Personer som springer ut o in i bastun o håller bastudörren öppen förtjänar nackskott, oavsett ålder, kön eller ras.

Att sitta i bastu med kalsonger är fel, känns äckligt att man sitter med sina bromsspårsmärkta och gulfläckiga kallingar och låter det fekala snusket rinna ut på bastubänken via svetten.

Men om man duschar ordentligt innan man hoppar in bastun o sen sitter naken, med handduk eller med badbyxor/shorts spelar absolut ingen roll.

Har man en rejäl dolme så sitter man naken och dominerar de andra männen.
Om man har en liten pillevink så föredrar man byxor eller handduk så att man slipper skämmas för att man är mindre man än andra.
Det kan man förstå och man ska inte vägra nån njutningen att basta bara för att dom har en micropenis.
Bara inte med bajsfilisingarna.

ONT: Jag har inte varit med om detta, att det är speciellt invandrare som inte håller sig till reglerna. Det finns idioter i alla etniska grupper.
2013-03-21, 19:12
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBMinchia
Nej, det är det inte. En väluppfostrad svensk springer inte omkring och skriker och dräller ner hela badhuset iförd knälånga byxor. Det är ett blattebeteende och snart kommer det baseballträn.

Blattebetéende haha, det var då det dummaste.
Klart som korvspad att svennebananer upför sig på samma sätt, det har inte med ras att göra om man nu skall dela in människor i olika fack som så många här gärna gör.
2013-03-21, 20:23
Medlem
DRD4s avatar
Detta kvalar nog in? http://www.dn.se/sthlm/rektor-onanerade-framfor-pojkar

Jag var ju tyvärr inte där, då skulle rubriken varit väldigt annorlunda, typ "En lätt grillad Rektor hittades svårt misshandlad i en bastu" eller nått...

https://www.flashback.org/t1884641p2
2013-03-21, 20:49
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag får bögvibbar av folk som sitter insvepta i handduk i bastun och att gå in med badbrallor är bara så jävla äckligt!

Bastu badas näck med en sitt-duk under arslet. Man äter fan inte i bastun och man häller fan inte läsk eller spottar på aggregatet. Som väl är badar jag på kallbadhus och dit går inga babbar -då får de stryk av alla stenhårda knegare som sitter där och svär på finska i hettan! Man duschar före, naturligtvis!

Haha, lät som ett hårt ställe, jag hade gärna besökt det! Hade fått en sån lättnadskänsla av att få sitta i bastu med såna personer
2013-03-21, 21:56
Medlem
sajebiss avatar
I dagens pappersupplaga av LT i Södertälje var det någon Benita som jobbade på sydpolen som talade ut om hot och trakasserier, läste dock bara de första raderna och det räckte.

På Eriksdalsbadet fick en kvinnlig badvakt minsann höra att hennes fitta luktade illa efter att hon sagt till några unga män att de inte fick röka i äventyrsbadet, hur är en del människor funtade? Kanske inte behöver tala om att det var bladingar.....
2013-03-21, 22:12
Medlem
Ett av det sjukaste jag hört var en invandrare som skulle ta sin 6-8 årige dotter till simskolan. HAN ansåg att hon skulle byta om på damernas och att hon inte kunde gå själv
Han var tvungen att följa med ! förstå vilket liv det blev i damernas omklädningsrum, men innan vakten kom var han borta. Men samma sak när dotterns simskola var slut då kom han igen, men även då hann vakterna inte med. Hur tänkte han ?

Sedan vimlar det av invandrare i bastun som rakar sig och sköljer rakhyveln i bastuhinken, som sedan slängs på aggregatet. Sedan få vi alla andra känna doften av nyrakat och bränt invandrar skägg.
2013-03-22, 00:47
Medlem
Henrik-Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Japp röntgensyn kallas de va fan tror du, med ett sånt hårigt invandrararsle kan du bara få ett resultat=skitiga kalsonger.

Du har alltså inspekterat hårighetsgraden också...jag börjar starkt misstänka att du är ett större hot mot trivseln i simhallarna än de du anklagar
2013-03-22, 08:06
Medlem
[quote=Henrik-O]Du har alltså inspekterat hårighetsgraden också...jag börjar starkt misstänka att du är ett större hot mot trivseln i simhallarna än de du anklagar [/ Hissen går inte ända upp på dej va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in