Citat:
Ursprungligen postat av
nymfonoctua
Skriver nu här igen. Kanske har med att jag hade lite mer "svullna" fötter idag eller vad vet jag. Vänstra foten går knappt in i skon, och skohornet jag använder fastnar nästan av trycket min häl har mot hälkappan, så mycket tryck att det blir svårt att dra ur skohornet.
Är det bara att sälja? Använder så tunna strumpor som finns också tyvärr...
Svårt att säga. När mina Vass var nya krävdes det mycket kraft för att dra ut skohornet, men idag passar de perfekt.
En grundregel jag använder är att så länge de inte är för korta eller trycker väldigt mycket på specifika punkter så är allt lugnt.