Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Det är enkla, mycket ljusa chinos i bomull och av det amerikanska snittet som jag börjat uppskatta på sistone. Incotex för den amerikanska marknaden är inte amerikanska per se men lämnar mycket mer utrymme för benen än de tighta europeiska modellerna.
Angående osynligheten är det en nödvändighet. Det finns flera personer som känner till vem jag är och om jag kollar runt i de lite mer tveksamma forumen vill jag inte att någon ska se vad jag håller på med.
Vi verkar gå samma byxväg, du och jag. Jag har dragit precis samma erfarenheter (det skulle inte förvåna mig om det rentav var du som snuvade mig på ett par ljusbeiga Incos på ebay för någon vecka sedan). "Amerikanska" Incos har oftare en bättre lårvidd utan att det blir baggy samt en ordentlig midjehöjd. Faktum är att mina senaste inköp av 5-6 par Incos och Mabis alla tagit omvägen via USA innan de hamnat hos mig.
Nåväl. Jag tycker iaf att 325:and lite bulligare och klassiska läst passar alldeles utmärkt till dina byxors lite fylligare skärning. Iaf vad jag kan se nedtill på din bild. Gott.