Citat:
Ursprungligen postat av girouf
Subsen är inte till salu i vanliga fall så det kommer dem nog inte vara efter rean heller.

Ok. Sen kan man tycka att det är konstigt att osålda MTO och subs säljs för samma pris. Detta är ju ingen kritik mot dig men Hammargruppen och Grafford har väl inte jättebra rykte bland skonördar i Sverige eftersom det känns som de alltid försöker kräma ut så mkt pengar de kan. Denna rea går i samma tecken då man "rear" ut subs för 3500 kr när man kan köpa dem för 2-2500 från UK. Det finns ju ingen anledning till att köpa dem från Grafford när skorna endast säljs online eftersom argumentet att kunna prova skon och få personlig service försvinner.
Ta SkoAB som exempel som sänkte sina priser när pundet blev billigare. Har Hammargruppen någonsin gjort det? Det omvända har jag hört om...
Hahah, förlåt för att jag "lackade ur" .
Citat:
Ursprungligen postat av Marten-
Jag tycker också det verkar underligt. Varför har återförsäljare subs över huvud taget? De borde väl sorteras bort efter tillverkningen.
Ja precis.
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Jag tycker att de helt enkelt kan sälja ut dem till mig för en krona styck, det vore rättvisa på riktigt.
Jag tycker du ska få alla subs gratis, sen kan vi köpa dem av dig. Skulle kännas bättre än att köpa dem av Hammargruppen