Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Ja, diverse grejer som t.ex att han tyckte det var en bra idé att skala och skära till en bit ingefära till en buttplugg och sen köra upp i arslet. (På sig själv)
Han följde väl inte regeln att sex framförallt ska handla om penetrerande vaginalsex där båda kommer kan man väl säga. Det blev ganska lite sånt och ganska mycket annat.
Sen är jag väl inte helt oskyldig heller, så en hel del knäppa saker vi gjorde var nog mer på mitt initiativ än hans.

Okej, ja den här tjejen snarare gav mig väldigt exakta instruktioner om vad jag skulle göra. Det tog lite tid i början för henne att släppa taget, ex så var hon väldigt blyg med att hon gillade analsex. Jag kan känna igen lite i det här med att "undersöka en" för att veta exakt hur man ska få till det helt perfekt.
Visst tog det sin lilla tid innan hon vågade gå i detalj med vad hon gillade men när väl den spärren släppte så kom det tonvis med instruktioner vilket jag nu i efterhand inser är rätt så ovanligt. De flesta tjejer ger inte precis så mycket instruktioner så som hon gjorde, var nästan som att springa någon form av hinderbana ibland när man var med henne, många detaljer man var tvungen att tänka på hela tiden.
Det där med ingefära i röven var väl lite roligt. Det konstigaste den vägen som mitt ex gjorde var att hon tog en hel flaska rapsolja och smörjde in sig själv från topp till tå och sen låg naken i sängen och väntade på mig. Var hur jävla stört, roligt och erotiskt som helst. Men fy fan vilket helvete det blev av att knulla. Gled ju runt som en jävla ål och sen var det ett ännu större helvete att tvätta sängkläderna efteråt, speciellt då oljan verkligen hade sugits upp av madrassen.
Kan inte säga att jag stod för större delen av det perversa dock så som du verkar ha gjort, jag menar innan jag ens fick chansen att bli lite kinky så hade hon redan kommit med än ännu snuskigare idé. Väldigt vågad var det i alla fall, knulla på stranden, smyga in i någons bakgård och knulla på familjens studsmatta mitt i natten, fingra henne i en pool etc etc. Nu när jag tänker efter såhär i efterhand och jämför henne med tjejerna jag haft efter henne så måste jag säga att ingen har varit lika snuskig som henne. Kan det ligga något i att folk med Asperger kanske har en betydligt mer avslappnad attityd till sex?
Slutligen så vill jag tillägga att orgasmer för hennes del var verkligen ett måste, sexet fick aldrig ta slut förrän hon kommit vilket verkligen kunde vara lite jobbigt om man skulle ta en snabbis och inte hade mer tid. Vet inte hur många gånger jag missade bussen för att hon bokstavligen krävde en orgasm på morgonen innan jag fick gå vidare. Det var ju inte alltid man kunde leverera heller då jag var totalt oerfaren medan hon i stort sätt var ett proffs och då kunde hon bli skitarg när man inte orkade eller hade tid för ett marathon-knull.
Hur var det med ditt ex, kunde han bli sur om han inte fick ligga eller inte fick ut det som han var ute efter när ni hade sex?