2013-03-23, 12:05
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hmm, han var ganska pervers och hade en del udda saker för sig ja. Dock var han inte lika spontan och oförutsägbar som aspergertjejen verkar varit. Han slog inte om sådär liksom. Och ställde inte krav.

Udda? Som vad?

Jag är medveten om att Aspergerstjejen kanske var lite hård men jag tyckte inte att det direkt var helt galet, men jag hade inte mycket annat att jämföra med just då.

Citat:
Men däremot hade han ju helt klart en befriande syn på sex som så att säga inte följde några "regler" eller vedertagna sanningar.

Jo, det var väl det intryck jag fick också med Aspergerstjejen. Det fanns liksom inga gränser för vad som inte fick/kunde göras utan det var ju oftast jag som fick säga stopp. Kanske var det en kombination av våran ålder (vi var både runt 18) och hennes diagnos som gjorde att hon konstant ville experimentera.

Vilka "regler" och vedertagna sanningar var det som din kille inte följde? Hur gamla var ni när ni träffades och var sexet överlag bra eller dåligt?

För trots den här tjejens perversa inställning så var det ändå riktigt bra sex vi hade, dessutom var det inte alltid sinnessjukt sex med kedjor, bojor och piskor utan som jag nämnde i mitt inlägg så kunde det ibland bli krav på att det skulle vara mjukt och snällt också.

Utgår jag efter min enda erfarenhet med Aspergare så skulle jag nog vilja hävda att Aspergerstjejer vet hur man knullar men jag är medveten om att det är en löjlig generalisering.
Senast redigerad av Obscurite 2013-03-23 kl. 12:10.
Citera
2013-03-23, 12:15
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
Udda? Som vad?

Jag är medveten om att Aspergerstjejen kanske var lite hård men jag tyckte inte att det direkt var helt galen, men jag hade inte mycket annat att jämföra med just då.

Jo, det var väl det intryck jag fick också med Aspergerstjejen. Det fanns liksom inga gränser för vad som inte fick/kunde göras utan det var ju oftast jag som fick säga stopp. Kanske var det en kombination av våran ålder (vi var både runt 18) och hennes diagnos som gjorde att hon konstant ville experimentera.

Vilka "regler" och vedertagna sanningar var det som din kille inte följde? Hur gamla var ni när ni träffades och var sexet överlag bra eller dåligt?

För trots den här tjejens perversa inställning så var det ändå riktigt bra sex vi hade, dessutom var det inte alltid sinnessjukt sex med kedjor, bojor och piskor utan som jag nämnde i mitt inlägg så kunde det ibland bli krav på att det skulle vara mjukt och snällt också.

Ja, diverse grejer som t.ex att han tyckte det var en bra idé att skala och skära till en bit ingefära till en buttplugg och sen köra upp i arslet. (På sig själv)

Han följde väl inte regeln att sex framförallt ska handla om penetrerande vaginalsex där båda kommer kan man väl säga. Det blev ganska lite sånt och ganska mycket annat.

Sen är jag väl inte helt oskyldig heller, så en hel del knäppa saker vi gjorde var nog mer på mitt initiativ än hans.
Citera
2013-03-23, 16:04
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Ja, diverse grejer som t.ex att han tyckte det var en bra idé att skala och skära till en bit ingefära till en buttplugg och sen köra upp i arslet. (På sig själv)

Han följde väl inte regeln att sex framförallt ska handla om penetrerande vaginalsex där båda kommer kan man väl säga. Det blev ganska lite sånt och ganska mycket annat.

Sen är jag väl inte helt oskyldig heller, så en hel del knäppa saker vi gjorde var nog mer på mitt initiativ än hans.

Okej, ja den här tjejen snarare gav mig väldigt exakta instruktioner om vad jag skulle göra. Det tog lite tid i början för henne att släppa taget, ex så var hon väldigt blyg med att hon gillade analsex. Jag kan känna igen lite i det här med att "undersöka en" för att veta exakt hur man ska få till det helt perfekt.

Visst tog det sin lilla tid innan hon vågade gå i detalj med vad hon gillade men när väl den spärren släppte så kom det tonvis med instruktioner vilket jag nu i efterhand inser är rätt så ovanligt. De flesta tjejer ger inte precis så mycket instruktioner så som hon gjorde, var nästan som att springa någon form av hinderbana ibland när man var med henne, många detaljer man var tvungen att tänka på hela tiden.

Det där med ingefära i röven var väl lite roligt. Det konstigaste den vägen som mitt ex gjorde var att hon tog en hel flaska rapsolja och smörjde in sig själv från topp till tå och sen låg naken i sängen och väntade på mig. Var hur jävla stört, roligt och erotiskt som helst. Men fy fan vilket helvete det blev av att knulla. Gled ju runt som en jävla ål och sen var det ett ännu större helvete att tvätta sängkläderna efteråt, speciellt då oljan verkligen hade sugits upp av madrassen.

Kan inte säga att jag stod för större delen av det perversa dock så som du verkar ha gjort, jag menar innan jag ens fick chansen att bli lite kinky så hade hon redan kommit med än ännu snuskigare idé. Väldigt vågad var det i alla fall, knulla på stranden, smyga in i någons bakgård och knulla på familjens studsmatta mitt i natten, fingra henne i en pool etc etc. Nu när jag tänker efter såhär i efterhand och jämför henne med tjejerna jag haft efter henne så måste jag säga att ingen har varit lika snuskig som henne. Kan det ligga något i att folk med Asperger kanske har en betydligt mer avslappnad attityd till sex?

Slutligen så vill jag tillägga att orgasmer för hennes del var verkligen ett måste, sexet fick aldrig ta slut förrän hon kommit vilket verkligen kunde vara lite jobbigt om man skulle ta en snabbis och inte hade mer tid. Vet inte hur många gånger jag missade bussen för att hon bokstavligen krävde en orgasm på morgonen innan jag fick gå vidare. Det var ju inte alltid man kunde leverera heller då jag var totalt oerfaren medan hon i stort sätt var ett proffs och då kunde hon bli skitarg när man inte orkade eller hade tid för ett marathon-knull.

Hur var det med ditt ex, kunde han bli sur om han inte fick ligga eller inte fick ut det som han var ute efter när ni hade sex?
Senast redigerad av Obscurite 2013-03-23 kl. 16:10.
Citera
2013-03-27, 19:48
Bannlyst
Tror att två av dom jag haft sex med har nåt sånt där asperger skit. Det eller så är dom bara skadade av alla drogerna. Båda gångerna var nice hursomhelst.
Senast redigerad av JeanPierre 2013-03-27 kl. 20:01.
Citera
2013-03-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemslackte
God morgon Flashback! Som ni kanske vet finns det människor av alla dess slag, även såna med asperger och liknande.

Enligt vissa är dom mer som utomjordingar än människor, vissa skulle nog säga att dom är mer som djur, men det gäller nog främst adhd människor antar jag.

Anyhow, nån som haft sexuella äventyr med ett sånt här "djur"? Själv vet jag inte riktigt!

Vad har ni andra att säga då? Anledningen till att jag skapade tråden är dels därför att vi har tråden om invandrarsex och för att det helt enkelt vore intressant att läsa om.

Hej jag har asperger och är 26 år gammal! Jag är ganska säker att vårat sex liv inte skiljer sig så mycket från er som du kallar "Vanliga människor". Det finns olika grader utav Asperger kan man säga, visa har stora svårigheter medan vissa har små och det märks knappt att man har det. Vad jag har förstått så har tjejer med AS sex tidigt som ni övriga vanliga tjejer och funkar precis som er, medan många killar förlorar sin oskuld oftast sent i livet någonstans mellan 20-30 år åldern, därmed har man inte hunnit få så mycket erfarenhet i sängen och kan därför upplevas som dålig.

Personlig erfarenhet.

Förlorade min oskuld först när jag var 20 år gammal tillsammans med min dåvarande flickvän. Upplevdes säkert som dålig, konstigt? fram till nu har jag haft sex med upp till 12 tjejer i mitt liv. Jag är säker dom flesta skulle uppleva mig som en vanlig person i sängen! Det jag vill komma fram till att allt handlar om erfarenhet och att själva diagnosen oavsett om man har Asperger eller något annat påverkar inte nämnvärt!
Citera
2013-03-31, 00:31
Medlem
Huntards avatar
Exet hade aspbergers och jävlar anama vad hon kunde knulla. Hon var av aspbergertypen som blev väldigt lätt emotionellt beroende av den hon hade känslor för. Det var ju kul så länge det varade och tills jag upptäckte att hon inte var socialt stabil för fem öre. Så det enda bra jag har med mig från det förhållandet är att sexet var helt jävla fantastiskt.
Citera
2013-03-31, 12:51
Medlem
Varit? Det har inte 'varit'.

Skämt åsido, varför tror du det är annorlunda?
Citera
Roxanas avatar

Moderatormeddelande

Postat av Roxana 2013-04-01, 08:48
Medlem
Läs trådrubriken innan svar så ni inte går OT. Här diskuteras icke diagnos, hur aspies /ADHD -folk lever i allmänhet osv utan enbart hur sex med dessa är /mod
2013-06-12, 14:34
Medlem
Min flickvän har mild asperger (ej diagnos) och vårat sex är fenomenalt! Jag har aldrig varit med om nån som henne. Hon är busig, lekful, ibland vild occh ibland inte. Hon gillar att prova nya saker och är väldigt spontan. I like it!
Citera
2013-06-13, 20:57
Medlem
Ovcharkas avatar
Är aspie. Jag är dominant och brutal. Det är min melodi. Finns säkert brillormar som ligger i missionären också.
Citera
2013-07-31, 21:12
Bannlyst
Tror inte jag haft det faktiskt.
Citera
2013-07-31, 23:24
Medlem
Aspergers finns inte längre.

Autismspektrumstörningar heter det!

Har också "rätt mild aspergers". Sex var jävligt awkward först men...har analyserat det nu och verkar ha hittat "rytmen" man ska följa på något sätt. Blivit förvånansvärt bra på det, fast är fortfarande rädd för att gå för långt eller göra fel ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in