Alltså Aspergare är inte några aliens som sitter där och räknar alla strån på sin partners balle och vägrar idka sex så länge det är ett udda antal strån på ballen eller liknande.
Men för att ändå svara på TS fråga så kan jag säga att tjejen jag var med som jag sexa med som hade Aspergers gillade det mesta och skulle säkert få även de mest råbarkade knullmaskinerna på Flashback att rodna.
Hon kunde vara extremt pryd i det öppna men bakom stängda dörrar så var hon ett vilddjur. Jag är ju annars något utav en average-joe så jag hade ju verkligen ingen aning om vad jag gav mig in på. Vanligtvis är det ju tjejen som sätter gränserna och killarna som står för alla perverterade sexuella överträdelser men i mitt fall så var det precis tvärtom.
Handbojor, filma sig själv under sex (mycket film tog hon av oss när vi hade sex), gillade att bli pullad på morgonen när hon vaknade, kunde kräva att jag skulle spruta ner hennes tuttar helt från ingenstans, gav konstant sugmärken på halsen (väldigt fjortisaktigt jag vet), hävdade i början av relationen att hon hatade analsex men efter att vi blev något trygga med varandra så kunde hon skrika ut flera gånger under sexakten "knulla mig i röven" till varvid jag bara stirrade på henne tills hon svarade att hon bara skoja sen kunde det gå 2 min igen och då skrek hon ut sin lust efter analsex igen (analsex-tics hade hon med andra ord). Kort sagt, hon gillade det analt.
Sen andra dagar kunde hon få ett helt annat ryck i sig och krävde romantiskt sex där det skulle spelas romantisk musik med levande ljus och vin. Sen nästa dag så kunde hon kräva att jag skulle strypa/slå henne (jag gjorde aldrig detta) för att åter igen nästa dag vilja att jag skulle snacka romantiskt under pökandet.
Sen åter igen nästa dag så kunde hon kräva att man skulle snacka riktigt dirty med henne (kalla henne hora, slyna och hävda ägarskap över hennes fitta och annat liknande). Ibland kunde det vara slumpmässigt pökande i mjukisbyxor och en svettig T-shirt och andra gånger när hon gick igång så sprang hon iväg och var borta i en timme för att senare dyka upp söndersminkad med uppsatt hår klädd i strumbyxor, pushup och ett sexigt nattlinne.
Hon gillade också att ta foton av sig själv direkt efter sexakten där hon vart nyknullad och det hände att hon även tog bilder på sin fitta efter att vi båda kommit för att därefter spara bilden på sin spermadränkta fitta (hon vägrade köra med kondomer). Sen andra dagar kunde hon vara hur pryd som helst igen och bara nämnandet om hennes snuskiga sida kunde få hennes riktigt arg.
Ja, det är min erfarenhet av att ha haft sex med en Aspergers-tjej? Var det något märkvärdigt verkligen? Jag tror det finns många tjejer som gjort åtminstone en eller flera utav grejerna här. Kanske finns det inte många tjejer som gillar att filma sig själva under sex (jag trodde vanligtvis att killar gjorde sånt mest) men det övriga tycker jag inte precis låter som något som direkt skulle vara utmärkande för tjejer med Aspergers.
Kanske blir mer intressant om någon tjej här skriver om hur det är/var att knulla med en Aspergerskille så kanske vi kan jämföra noter och se vad TS egentligen är ute efter.
EDIT: Detta var f.ö tjejen också som norpade min oskuld så jag gick verkligen ifrån 0 till turbo när jag träffade henne.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsPresley
att det e samma rutiner hela tiden..och om jag inte vill bakifrån blir han sur..
För mig var det precis tvärtom, man visste fan inte vad det skulle bjudas på. Varje vecka var en överraskning.