2013-03-19, 15:03
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillevippen
He, he... Skönaste jag hört på länge

Skönt att höra att det finns tjejer som bara vill bli mekaniskt påsatta o få utlopp för sin sexualitet och inte tvingas på romantik i tid och otid...
Fick han snurr på maskineriet till slut? Lät som det iaf...

Nja, det var inte så mycket mekanisk påsättning utan mer undersökande verksamhet eller vad man ska kalla det. Viss romantik förekom också, dock inte när det kom till själva sexet. Men ja, han fick hyffsat bra snurr på maskineriet, han hade tydligen läst på en massa på nätet om hur man skulle göra :-D
Citera
2013-03-19, 16:15
Medlem
Har själv npf, tror inte sex med mig skiljer sig så satans mycket från sex med andra tjejer. Sen brukar jag inte slösa tid på att berätta att jag har diagnos för folk, det finns verkligen ingen anledning till det eftersom jag inte behöver någon hjälp alls.
Citera
2013-03-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shnyggingen
Har själv npf, tror inte sex med mig skiljer sig så satans mycket från sex med andra tjejer. Sen brukar jag inte slösa tid på att berätta att jag har diagnos för folk, det finns verkligen ingen anledning till det eftersom jag inte behöver någon hjälp alls.
NPF? Vilket är..? Googlade och det kan ju vara en hel del. Stor jävla skillnad på någon som har asberger, och någon som har ADHD/ADD Den ena fattar inte sociala koder (fattar tex inte hur viktigt ögonkontakt är vid samtal) och den andra är hyperaktiv. BIG difference.
Citera
2013-03-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
NPF? Vilket är..? Googlade och det kan ju vara en hel del. Stor jävla skillnad på någon som har asberger, och någon som har ADHD/ADD Den ena fattar inte sociala koder (fattar tex inte hur viktigt ögonkontakt är vid samtal) och den andra är hyperaktiv. BIG difference.
Har dubbeldiagnos. Ditt påstående är dock lite felaktigt, man kan lära sig mycket. På vissa plan är jag bättre än andra socialt eftersom jag lärt mig saker och gör en massa medvetet. Du hade inte märkt av mer än lite impulsivitet och rastlöshet om du träffat mig. Poängen är dock att jag inte tror jag är udda i sexuella sammanhang, eller ja mer udda än andra människor.

Och btw man är ju bara helt efterbliven om man inte fattar att ögonkontakt är viktigt, sådant påpekar vuxna hela tiden när man är barn.
Citera
2013-03-20, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shnyggingen
Har dubbeldiagnos. Ditt påstående är dock lite felaktigt, man kan lära sig mycket. På vissa plan är jag bättre än andra socialt eftersom jag lärt mig saker och gör en massa medvetet. Du hade inte märkt av mer än lite impulsivitet och rastlöshet om du träffat mig. Poängen är dock att jag inte tror jag är udda i sexuella sammanhang, eller ja mer udda än andra människor.

Och btw man är ju bara helt efterbliven om man inte fattar att ögonkontakt är viktigt, sådant påpekar vuxna hela tiden när man är barn.
Aight. Du har alltså asberger menar du?

Jag har då träffat två dudes i mitt liv som jag klart och tydligt kan säga att dom hade asbergers. Ena killen var helt efterbliven, stel som en kråka - typen som cyklar mer cykelhjälm (han gjorde det bokstavligen) och pratade som en 40åring vid 20 års ålder.

Andra killen var nazist och kunde inte föra ett normalt samtal med ögonkontakt.

Så jag tvivlar faktiskt på att asberger-folk har lika normalt sex som oss "vanliga". Men jag kan absolut ha fel, detta kan ju trots allt vara två rötägg i mängden, eller tvärtom, att du är en som står ut ifrån mängden
Citera
2013-03-20, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Aight. Du har alltså asberger menar du?

Jag har då träffat två dudes i mitt liv som jag klart och tydligt kan säga att dom hade asbergers. Ena killen var helt efterbliven, stel som en kråka - typen som cyklar mer cykelhjälm (han gjorde det bokstavligen) och pratade som en 40åring vid 20 års ålder.

Andra killen var nazist och kunde inte föra ett normalt samtal med ögonkontakt.

Så jag tvivlar faktiskt på att asberger-folk har lika normalt sex som oss "vanliga". Men jag kan absolut ha fel, detta kan ju trots allt vara två rötägg i mängden, eller tvärtom, att du är en som står ut ifrån mängden
Japp, social träning på egen hand tar en väldigt långt om man är motiverad. Det är svårare för asperger killarna än för tjejerna i livet. En faktor du får räkna in i din bedömning är vilka människor som väljer att tala om sin diagnos.

Saker som är lite speciellt med mig sexuellt som andra upplever det, jag blev av med oskulden tidigt fast så är det för många. En sak jag kom att tänka på nu är att jag är en av de få bland tjejerna jag känner som utan problem kan skilja på sex och kärlek.
Citera
2013-03-20, 01:10
Medlem
Kände en kille som har asperger och i fyllan berättade han att varje gång han hade sex så tänkte han på krig. Han kanske trodde kuken var en M16.
Citera
2013-03-21, 01:41
Medlem
MrsPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemslackte
God morgon Flashback! Som ni kanske vet finns det människor av alla dess slag, även såna med asperger och liknande.

Enligt vissa är dom mer som utomjordingar än människor, vissa skulle nog säga att dom är mer som djur, men det gäller nog främst adhd människor antar jag.

Anyhow, nån som haft sexuella äventyr med ett sånt här "djur"? Själv vet jag inte riktigt!

Vad har ni andra att säga då? Anledningen till att jag skapade tråden är dels därför att vi har tråden om invandrarsex och för att det helt enkelt vore intressant att läsa om.
att det e samma rutiner hela tiden..och om jag inte vill bakifrån blir han sur..
Citera
2013-03-23, 04:33
Medlem
Obscurites avatar
Alltså Aspergare är inte några aliens som sitter där och räknar alla strån på sin partners balle och vägrar idka sex så länge det är ett udda antal strån på ballen eller liknande.

Men för att ändå svara på TS fråga så kan jag säga att tjejen jag var med som jag sexa med som hade Aspergers gillade det mesta och skulle säkert få även de mest råbarkade knullmaskinerna på Flashback att rodna.

Hon kunde vara extremt pryd i det öppna men bakom stängda dörrar så var hon ett vilddjur. Jag är ju annars något utav en average-joe så jag hade ju verkligen ingen aning om vad jag gav mig in på. Vanligtvis är det ju tjejen som sätter gränserna och killarna som står för alla perverterade sexuella överträdelser men i mitt fall så var det precis tvärtom.

Handbojor, filma sig själv under sex (mycket film tog hon av oss när vi hade sex), gillade att bli pullad på morgonen när hon vaknade, kunde kräva att jag skulle spruta ner hennes tuttar helt från ingenstans, gav konstant sugmärken på halsen (väldigt fjortisaktigt jag vet), hävdade i början av relationen att hon hatade analsex men efter att vi blev något trygga med varandra så kunde hon skrika ut flera gånger under sexakten "knulla mig i röven" till varvid jag bara stirrade på henne tills hon svarade att hon bara skoja sen kunde det gå 2 min igen och då skrek hon ut sin lust efter analsex igen (analsex-tics hade hon med andra ord). Kort sagt, hon gillade det analt.

Sen andra dagar kunde hon få ett helt annat ryck i sig och krävde romantiskt sex där det skulle spelas romantisk musik med levande ljus och vin. Sen nästa dag så kunde hon kräva att jag skulle strypa/slå henne (jag gjorde aldrig detta) för att åter igen nästa dag vilja att jag skulle snacka romantiskt under pökandet.

Sen åter igen nästa dag så kunde hon kräva att man skulle snacka riktigt dirty med henne (kalla henne hora, slyna och hävda ägarskap över hennes fitta och annat liknande). Ibland kunde det vara slumpmässigt pökande i mjukisbyxor och en svettig T-shirt och andra gånger när hon gick igång så sprang hon iväg och var borta i en timme för att senare dyka upp söndersminkad med uppsatt hår klädd i strumbyxor, pushup och ett sexigt nattlinne.

Hon gillade också att ta foton av sig själv direkt efter sexakten där hon vart nyknullad och det hände att hon även tog bilder på sin fitta efter att vi båda kommit för att därefter spara bilden på sin spermadränkta fitta (hon vägrade köra med kondomer). Sen andra dagar kunde hon vara hur pryd som helst igen och bara nämnandet om hennes snuskiga sida kunde få hennes riktigt arg.

Ja, det är min erfarenhet av att ha haft sex med en Aspergers-tjej? Var det något märkvärdigt verkligen? Jag tror det finns många tjejer som gjort åtminstone en eller flera utav grejerna här. Kanske finns det inte många tjejer som gillar att filma sig själva under sex (jag trodde vanligtvis att killar gjorde sånt mest) men det övriga tycker jag inte precis låter som något som direkt skulle vara utmärkande för tjejer med Aspergers.

Kanske blir mer intressant om någon tjej här skriver om hur det är/var att knulla med en Aspergerskille så kanske vi kan jämföra noter och se vad TS egentligen är ute efter.

EDIT: Detta var f.ö tjejen också som norpade min oskuld så jag gick verkligen ifrån 0 till turbo när jag träffade henne.

Citat:
Ursprungligen postat av MrsPresley
att det e samma rutiner hela tiden..och om jag inte vill bakifrån blir han sur..

För mig var det precis tvärtom, man visste fan inte vad det skulle bjudas på. Varje vecka var en överraskning.
Senast redigerad av Obscurite 2013-03-23 kl. 04:40.
Citera
2013-03-23, 07:42
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
Kanske blir mer intressant om någon tjej här skriver om hur det är/var att knulla med en Aspergerskille så kanske vi kan jämföra noter och se vad TS egentligen är ute efter.

Eh ja, det har jag ju gjort? Vad mer ville du veta?
Citera
2013-03-23, 10:43
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Eh ja, det har jag ju gjort? Vad mer ville du veta?

Var din Aspergerskille lika pervers som min Aspergerstjej?
Citera
2013-03-23, 11:12
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
Var din Aspergerskille lika pervers som min Aspergerstjej?

Hmm, han var ganska pervers och hade en del udda saker för sig ja. Dock var han inte lika spontan och oförutsägbar som aspergertjejen verkar varit. Han slog inte om sådär liksom. Och ställde inte krav.

Men däremot hade han ju helt klart en befriande syn på sex som så att säga inte följde några "regler" eller vedertagna sanningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in