2013-04-02, 19:11
Bannlyst
Ni som har frågor får maila mig här. Jag orkar inte skriva i denna kaostråd mera. Hej.
Citera
2013-04-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baderum
Sa han nånting till dig eller? Stog han stilla hela tiden eller röde han sig? vad gjorde du ?

Läs tråden. Han stirrade på henom konstant förutom 2 tillfällen i 15 minuter. Det är ju rätt sjukt, men inte ett dugg relevant.
Citera
2013-04-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seth-Rydell
Vill bara rätta till det lite, en Mountainbike har inte pakethållare. Det har aldrig jag stött på i alla fall! Visst kan vara ett hemmabygge.

Han måste nästan haft pakethållare om han nu inte hängde påse/väska med tejpen på styret förstås. Det var ju packtejp han tejpade med och de rullarna är rätt stora och kan vara knepiga att få ned i en vanlig ficka. Dessutom var väl inte brevet vikt, det tyder på att han förvarat dessa papper i något som gjort att de inte behövt vikas.
Citera
2013-04-02, 19:14
Medlem
Jag tycker det verkar rimligt att om han är avskriven så skulle polisen uttalat sig om hans oskuld med tanke på all ilska mot den som plågar katterna?
Citera
2013-04-02, 19:15
Medlem
Seth-Rydells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Han måste nästan haft pakethållare om han nu inte hängde påse/väska med tejpen på styret förstås. Det var ju packtejp han tejpade med och de rullarna är rätt stora och kan vara knepiga att få ned i en vanlig ficka. Dessutom var väl inte brevet vikt, det tyder på att han förvarat dessa papper i något som gjort att de inte behövt vikas.
Jo klart att han kan ha haft en pakethållare, inte det jag säger. Menar mer om folk ska ut och leta bör man inte leta efter en Mountainbike då dem nästan aldrig är utrustade med pakethållare.
Citera
2013-04-02, 19:16
Medlem
Draugadrottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av familjeliv
Verkar som vi är flera som går runt och misstänker varandra på Markland...
Det märks att man inte är hemma i gbg när du nämnde Markland tänkte jag på vikingarnas Amerika
Det är väl rätt normalt att folk blir misstänksamma när något sånt här inträffar och media skriver mycket om det.
Jag hade snarare blivit förvånad om folk inte börjat se sig om kring efter MGM.
Citera
2013-04-02, 19:18
Medlem
josegoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrajumala
Saknas katter på frölunda torg?
Satt en lapp vid marklandsgatan om en katt som saknas där iaf...vem som nämnde ngt om katter i Frölunda vet jag inte
Citera
2013-04-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrajumala
Saknas katter på frölunda torg?

Varför undrar du?
Citera
2013-04-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adminulator
Jag tycker det verkar rimligt att om han är avskriven så skulle polisen uttalat sig om hans oskuld med tanke på all ilska mot den som plågar katterna?

Han är inte avskriven, han är släppt men misstanken kvarstår.
Citera
2013-04-02, 19:20
Medlem
Sanna701s avatar
Det finns helt klart suspekta människor som figurerar i denna tråd - många är väldigt aktiva, och sitter "inne" med information -kollar man deras historik i övrigt här på FB, blir det ännu sjukare. Känns nästan som det är ett ungt par det här handlar om. Någon av dem har tagit på sig rollen som språkrör, men kan stava ungefär lika illa som någon som skrev ett visst brev. Tror nog det går att ringa in de här personerna ganska snart. Någon som känner någon som delar ut tidningar - de är ute väldigt tidigt och rör gärna sig obemärkt..
Citera
2013-04-02, 19:21
Medlem
Vem är MP, om det inte får skrivas här så pma mig gärna om vem det är?
Citera
2013-04-02, 19:22
Medlem
avsandare82s avatar
Apropå scenariot väcktes följande frågor:

1. Vad gör en kille runt 20 ute och cyklar helt ensam och nykter en fredagskväll/natt?
2. Varför ställer han sig, fortfarande sittandes på sin cykel men lutandes mot ett räcke, på motsatt hållplats för att stirra på en främmande kvinna i över 10 min? Utan att säga ett ord och utan att slita blicken, förutom när han kollade sin mobil.

Min teori (om vi utgår från att han kan vara GM): Eftersom detta var i majorna ville han "kolla av" området efter katter, men som han skrivit i brevet, (om vi utgår från att det är han som skrivit det), så älskar han att skrämma kvinnor. Han får syn på mig och vill skrämma mig.

Jag har ALDRIG fått så dåliga vibbar av en ensam ung kille innan, ja av någon som varit hög kanske, men killen var spiknykter, ensam och hade psykopat skrivet i pannan. Hans utstrålning var så otroligt märklig, han kändes både behärskad och galen på samma gång.

En till fråga: Vad händer nästa gång han för syn på en ensam kvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in